Ακόμη πιο απολαυστικό το GT86
Το πισωκίνητο coupe της Toyota ανανεώνεται και εφοδιάζεται με επαναρυθμισμένη ανάρτηση
- -
- -
Ένα από τα πιο fun to drive αυτοκίνητα της σημερινής εποχής είναι το Toyota GT86, το οποίο εξελίχθηκε από κοινού με το BRZ της Subaru. Με 2λιτρο boxer μπροστά και κίνηση πίσω, το μήκους 4,24 m. GT86 «άγγιξε» τους λάτρεις της δυναμικής οδήγησης, όπως μαρτυρούν και οι 170.000 πωλήσεις παγκοσμίως, από το 2012 έως σήμερα.
Για το 2017, η Toyota το υπέβαλε σε ένα ελαφρύ σχεδιαστικό φρεσκάρισμα, το οποίο όμως συνοδεύεται από ουσιαστικότερες επεμβάσεις στο στήσιμο και τον εξοπλισμό του. Όπως αυτές στα αμορτισέρ και τα ελατήρια, με στόχο τόσο την πιο «υπάκουη» συμπεριφορά του στις εντολές του οδηγού όσο και τη βελτίωση της άνεσης στις καθημερινές μετακινήσεις. Τα χαρακτηριστικά του ατμοσφαιρικού boxer των 1.998 cc δεν άλλαξαν (200 ίπποι και 205 Nm ροπής), όπως επίσης οι επιδόσεις (0-100 σε 7,6 sec με το μηχανικό κιβώτιο και σε 8,2 sec για το αυτόματο).
Στα ηλεκτρονικά του προστέθηκε το πρόγραμμα Track, στο οποίο περιορίζεται η παρεμβατικότητα του ESP και του traction control. Η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την ισχύ και τη ροπή, τις δυνάμεις G, ενώ το χρονόμετρο καταγράφει συνεχόμενους χρόνους γύρων στην πίστα.
Ο νέος εμπρός προφυλακτήρας φέρει μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, ενώ έχουν επανασχεδιαστεί τα φώτα, τα οποία – όπως και τα φώτα ημέρας – είναι τεχνολογίας LED. Φρέσκια είναι η εμφάνιση και στην ουρά του δίθυρου αμαξώματος, όπου δεσπόζει η φαρδύτερη αεροτομή, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται νέες 17άρες ζάντες αλουμινίου με 10 ακτίνες. Μικροεπεμβάσεις έχουν γίνει στο εσωτερικό, με νέες επενδύσεις από δέρμα-αλκαντάρα και τιμόνι που ενσωματώνει τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος.