Με ενεργητική τετραδιεύθυνση το νέο Megane RS
Θα διατίθεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο και δύο ρυθμίσεις πλαισίου
- -
- -
Νεότερες πληροφορίες για τη νέα γενιά του καυτού μικρομεσαίου hatch έδωσε στη δημοσιότητα η Renault. Το νέο Megane RS θα εφοδιάζεται με το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, την οποία οι Γάλλοι ονομάζουν 4Control και την παρουσίασαν αρχικά στην έκδοση GT. Η ενεργητική τετραδιεύθυνση επιτρέπει και στους πίσω τροχούς να στρίβουν (σε μικρότερη βέβαια γωνία), διευκύλοντας τις μανούβρες στις μικρές ταχύτητες και προσφέροντας μεγαλύτερη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.
Το σύστημα δοκίμασε σε πίστα ο οδηγός της Renault F1,
Nico Hulkenberg. Πριν λίγες εβδομάδες ο 30χρονος
Γερμανός είχε οδηγήσει το καμουφλαρισμένο Megane RS στους δρόμους
του GP του Μονακό.
Το νέο Megane RS θα κυκλοφορήσει σε έκδοση τόσο με μηχανικό κιβώτιο όσο και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη ESC, ενώ θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές πλαισίου, Sport ή Cup. Το πρώτο θα προσφέρει περιθώρια άνεσης στην καθημερινή χρήση, όμως το δεύτερο είναι ρυθμισμένο για χρήση κυρίως στην πίστα.
Η Renault δεν έχει αποκαλύψει τον κινητήρα, ενδέχεται πάντως να είναι ο 1.8 turbo της νέας Alpine, με ισχύ που θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά τους 300 ίππους. Στην τελική του μορφή το Megane RS θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης και οι πωλήσεις του θα αρχίσουν το πρώτο τρίμηνο του 2018.