Έτσι λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του Countryman (vid)
Θερμικός κινητήρας μπροστά και ηλεκτρικό μοτέρ πίσω για το τετρακίνητο ΜΙΝΙ
- -
- -
H MINI εισέρχεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των plug-in υβριδικών με το Cooper S E Countryman ALL4. Το premium μικρό SUV δανείζεται το υβριδικό του σύστημα από την BMW 225xe, συνδυάζοντας τον τρικύλινδρο 1.5 turbo με ηλεκτροκινητήρα.
Ο πρώτος αποδίδει 136 ίππους, ενώ ο δεύτερος (τοποθετημένος κάτω από το χώρο αποσκευών) προσθέτει άλλους 88. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 224 ίππους και 385 Nm ροπής. Για τη μετάδοση φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ MINI COUNTRYMAN
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου χρειάζονται 2,5 ώρες για τη φόρτισή τους μέσω wallbox, ενώ είναι ικανές να προσφέρουν αυτονομία έως 42 km, αρκεί η τελική ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 125 km/h.
Όσο για την κατανάλωση και τους ρύπους, οι εργοστασιακές τιμές
είναι 2,1 lt/100 km και 49 g/km, αντίστοιχα.