Η Toyota επενδύει στα υβριδικά

Πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία και με ιστορία που μετρά πλέον 20 χρόνια η Toyota… συνεχίζει

  • -
  • -

Με πρώτη είδηση για την Toyota να είναι η συνεργασία με την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και την Διεθνή Παραολυμπιακή Επιτροπή (ΔΠΕ) μέχρι το 2024 για την κάλυψη των αναγκών μετακίνησης στη χώρα μας κατά τη διάρκεια των τελετών αφής και άλλων εκδηλώσεων, το ραντεβού που δόθηκε με τους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου στα γραφεία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής στο Χαλάνδρι ήρθε ως φυσική συνέπεια.

Η ενημέρωσε πέρα από τις βιώσιμες, ασφαλείς και αποδοτικές λύσεις μετακίνησης όπως τις περιγράφουν οι άνθρωποι της Toyota και αφορούν τη συνεργασία με την ΔΟΕ και ΔΠΕ, είχε και τα σχέδια της ιαπωνικής εταιρείας για το μέλλον. Με στόχο τη μείωση των ρύπων προκειμένου να εναρμονιστούν με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές που έρχονται κινούνται οι μηχανικοί της Toyota.

Η υβριδική τεχνολογία με την οποία η Toyota έχει συνδέσει το όνομά της τα τελευταία 20 χρόνια, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα θα αποτελέσουν τη βάση για την εξέλιξη της εταιρείας, χωρίς όμως να αποκλείουν από τα πλάνα τους και άλλες τεχνολογίες, όπως ηλεκτρικά και αυτοκίνητα υδρογόνου, σε βάθος χρόνου.

Σε πρωταγωνιστική θέση φυσικά ήταν η ανανεωμένη γενιά του Yaris, το οποίο σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία διαθέτει έχει αλλαγές σε 900 σημεία του. Ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED, περισσότερες επιλογές σε χρώματα, αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, με το Safety Sense να είναι στάνταρ και ένας νέος κινητήρας 1,5 λίτρων συνθέτουν την παλέτα αλλαγών του ανανεωμένου Toyota Yaris.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ την πρώτη οδήγηση του ανανεωμένου Toyota Yaris

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.33 έδωσε πλέον τη θέση του στον νέο 4κύλινδρο 1,5 με απόδοση 111 ίππων και 136 Nm ροπής, με τα 0-100 km/h να έρχονται σε 11 sec και τις εκπομπές ρύπων να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6, με τη μέση εργοστασιακή κατανάλωση να περιορίζεται στα 4,3 lt/100 km. Η «πράσινη» επιλογή του μοντέλου είναι η έκδοση 1.5 VVT-I Hybrid με 1.500άρη κινητήρα που αποδίδει συνδυαστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ 100 ίππους και 111 Nm ροπής, έχοντας μέση κατανάλωση 3,3 lt/100 km και εκπομπές CO2 75 gr/km. Η έκδοση αυτή συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, που διακρίνεται για την ευκολία στην κίνηση μέσα στην πόλη, ενώ παράγει αυξημένο θόρυβο υπό πίεση και στον ανοιχτό δρόμο.

Στη βάση της γκάμας του Toyota Yaris τοποθετείται η έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα με απόδοση 69 ίππων και 95 Nm ροπής που έχει 0-100 km/h 15,3 sec και μέγιστη ταχύτητα 155 km/h. Τέλος, ο 1.4 D-4D θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στο ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού, αφού τα καταφέρνει τόσο σε επίπεδο επιδόσεων, όσο και κατανάλωσης, με 0-100 km/h σε 10,8 sec και κατανάλωση 3,5 lt/100 km.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ τις τιμές του ανανεωμένου Toyota Yaris

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...