Νέα Mercedes-Benz GLC Plug-in F-Cell
Είναι το μέλλον η υδρογονοκίνηση τελικά;
- -
- -
H Mercedes-Benz αποκάλυψε τη νέα GLC F-Cell, η οποία αποτελεί το πρώτο μοντέλο που αναμένεται να περάσει στην παραγωγή και συνδυάζει την υδρογονοκίνηση με plug-in θύρα.
Η προπαραγωγής Mercedes-Benz GLC F-Cell
προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία έως και 437 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί
να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά έως και 49 km. Η απόδοσή της φτάνει
τα 200 PS και 350 Nm ροπής και σύμφωνα με την εταιρεία το σύστημα
κυψελών υδρογόνου είναι περίπου 30% πιο μικρό σε διαστάσεις σε
σχέση με τη B-Class F-Cell, με αποτέλεσμα να
τοποθετηθεί ολόκληρο στον μηχανολογικό χώρο.
Επίσης, η Mercedes-Benz μείωσε τη χρήση της πλατίνας κατά 90%, μειώνοντας παράλληλα το κόστος του συστήματος. Το πακέτο μπαταριών ιόντων-λιθίου είναι χωρητικότητας 13,8 kWh και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Η εταιρεία υπόσχεται ταχύτατη φόρτιση και συγκεκριμένα χρειάζεται 1,5 ώρα για να φορτιστεί πλήρως.
Υπάρχουν δύο ανθρακονημάτινα ρεζερβουάρ στο πάτωμα του
αυτοκινήτου, όπου αποθηκεύονται 4,4 κιλά υδρογόνο. Τρία λεπτά
χρειάζεται ο ανεφοδιασμός και διαθέτει τρία διαφορετικά
προγράμματα: Hybrid, Battery και Charge.
Δεν ανακοινώθηκαν αρκετές λεπτομέρειες για τη νέα GLC F-Cell, αλλά
μέσα στους επόμενους μήνες αναμένονται περισσότερα τεχνικά
χαρακτηριστικά, καθώς και πότε θα περάσει στην παραγωγή.