Ford Focus RS Clubsport

350 ίπποι και στο βάθος …υβριδικό

  • -
  • -

Αν επαληθευτούν οι φήμες, τότε θα έχουμε ίσως την πιο εντυπωσιακή έκδοση του Focus με επιδόσεις καθαρόαιμου ασφάλτινου αγωνιστικού. Η έκδοση Clubsport φημολογείται ότι θα είναι το κύκνειο άσμα του RS λίγο πριν αυτό αντικατασταθεί από την ολοκαίνουρια γενιά Focus.

Η ιδέα και μόνο ενός μικρομεσαίου με 350 ίππους δεν μπορεί παρά να ξεσηκώvει κάθε fun της αυτοκίνησης, ειδικά όταν συνδυάζεται με το μοναδικό στήσιμο που μας έχει συνηθίσει η Ford από τα sport μοντέλα της. Η «καρδιά» θα είναι ο πεντακύλινδρος τουρμπίσιος των 2,5 λίτρων, ο οποίος με κατάλληλες βελτιώσεις θα αποδίδει 350 ίππους. Επιπλέον θα υπάρχουν αγωνιστικά καθίσματα, χαμηλωμένες και ελαφρύτερες αναρτήσεις για καλύτερο κράτημα και ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων. Αν τα παραπάνω βγουν αληθινά τότε αναμείνατε επιδόσεις «φωτιά».
Μάλιστα οι φήμες περί των εκδόσεων RS του Focus δεν σταματούν εδώ. Η νέα γενιά RS που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Focus που παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Detroit θα έχει "πράσινο" χαρακτήρα. Όποιος έχει οικολογικές ανησυχίες αλλά παράλληλα του αρέσει να «καίει» και λίγη άσφαλτο με ένα γρήγορο σπορ αυτοκίνητο πλέον μπορεί να επιλέξει την υβριδική εκδοχή με βάση τον δίλιτρο Ecoboost.

Το τετρακύλινδρο μοτέρ θα δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας θα μεταφέρει ροπή στους πίσω όταν υπάρχει ανάγκη. Η τετρακίνηση λοιπόν μέσω υβριδικής τεχνολογίας θα είναι το όπλο της Ford για να πετύχει το νέο RS επιδόσεις όπως 0-100km/h σε 5 μόλις δευτερόλεπτα και τελική 250km/h. Πιθανότατα το σύστημα αυτό να είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιεί η Peugeot στο πρωτότυπο SR1 και λέγεται ότι είναι προϊόν συνεργασίας με την Ford. Δεν ξέρουμε τι από όλα τα παραπάνω θα βγουν αληθινά καθώς ο ορίζοντας υλοποίησης αγγίζει τα τρία χρόνια, ωστόσο νωρίτερα οι φίλοι της εταιρείας με το μπλε οβάλ θα μπορούν να απολαύσουν σε λιγότερο από 18 μήνες την έκδοση Focus ST Ecoboost με τους 240 ίππους.



 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...