Πρώτη επαφή με το SEAT Arona
Το ισπανικό εργοστάσιο διαθέτει πλέον μια πλήρη ποικιλία μοντέλων, με ανταγωνιστικούς κινητήρες και πολύ καλές τιμές
- -
- -
Με τη νέα αυτή προσθήκη του Arona, η SEAT αποκτά νέα «οντότητα και όγκο» στην αγορά του αυτοκινήτου. δικαιολογώντας την διόλου τυχαία σημαντική αύξηση των πωλήσεων. Μετά το νέο Ibiza, το οποίο αποτελεί άλλωστε και τη ραχοκοκαλιά, έρχεται το compact (μήκος 4,318 m) crossover Arona (δεν θα υπάρξει τετρακίνητη έκδοση) για να απογειώσει τις πωλήσεις.
Και οι πωλήσεις πήραν την ανηφόρα όχι μόνο στην ελληνική αγορά, αλλά και στην ευρωπαϊκή, όπου η SEAT για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά παρουσίασε κέρδη και μάλιστα σε ποσοστά έχει την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων μέσα στο γερμανικό όμιλο. Αποτέλεσμα της πίστης που επιτέλους έδειξαν οι Γερμανοί στο ισπανικό παρακλάδι, το οποίο πλέον απολαμβάνει από τους πρώτους τους νέα μηχανικά μέρη, κινητήρες και πατώματα.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ τη δοκιμή του νέου SEAT Ibiza 1.0 TSI 115 PS
Πάνω λοιπόν στο νέα μικρή εκδοχή της πλατφόρμας MQB χτίστηκε το Arona που πλέον καυχιέται ότι απέχει σχεδόν 20 εκατοστά από το έδαφος, η SEAT πρόσθεσε τη δική της αιχμηρή σχεδίαση και ο μικρός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του ενός λίτρου των 115 ίππων τα κατάφερε μια χαρά να το κινήσει με τόλμη και χωρίς ποτέ να δείξει ότι λαχανιάζει, όπως διαπιστώσαμε στην πρώτη οδηγική επαφή μαζί του. Διαθέσιμες είναι επίσης και δύο ακόμα εκδόσεις βενζίνης, η βασική με τον 1.0 TSI 95 PS και η μεγαλύτερη 1.5 TSI Evo με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT που αποδίδει 150 ίππους. Τη γκάμα των κινητήρων συμπληρώνει ένας diesel 1.6 TDI με 115 ίππους, ενώ όσον αφορά τις εξοπλιστικές εκδόσεις, αυτές είναι τέσσερις: Reference, Style, Xcellence και FR με σπορ χαρακτηριστικά.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ τη δοκιμή του νέου SEAT Ibiza 1.5 TSI Evo FR 150 PS
Έτσι το ερώτημα παραμένει γιατί κάποιος να προτιμήσει το Arona από το Ibiza, εκτός βέβαια από τον προφανή λόγο ότι κάθεσαι πιο ψηλά, κάτι που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να λειτουργήσει και αρνητικά. Πέρα λοιπόν από το αν θέλετε να βλέπετε τα πράγματα από ψηλά ή όχι, οι δύο επόμενοι λόγοι, είναι πρώτον, οι χώροι που τώρα είναι ακόμα πιο πλούσιοι, με τον όγκο των αποσκευών να φτάνει τα 400 λίτρα και δεύτερον, η αυξημένη άνεση και μάλιστα αυτά χωρίς να θυσιάσεις τον παράγοντα οδική συμπεριφορά. Όχι ότι μια μεσαία οικογένεια δεν θα βολευτεί άνετα στο Ibiza, αλλά τώρα στο Arona θα διευρύνει τους ορίζοντές προς όλες τις κατευθύνσεις.