Αυτό είναι το πρωτότυπο Nissan Xmotion
Στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ το ιδιαίτερο compact SUV
- -
- -
H Nissan μας έχει συνηθίσει –ειδικά τα τελευταία χρόνια - με ξεχωριστά δημιουργήματα και νέες κατασκευές crossover και SUV. Το νέο πρωτότυπο Nissan Xmotion αποτελεί ακόμα ένα παράδειγμα της ιαπωνικής εταιρείας, μιας και είναι ακόμα ένα πρωτοποριακό compact SUV με προχωρημένη σχεδίαση.
Με την αποκάλυψή του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκίνητου της Βορείου Αμερικής, στο Ντιτρόιτ, το Xmotion concept διαθέτει τα ισχυρά σημεία ενός παραδοσιακού SUV : υψηλή θέση, τις αναλογίες ενός οχήματος υψηλής χρηστικότητας και τα ογκώδη φτερά, που πλαισιώνονται από ζάντες και ελαστικά παντός εδάφους. Το όνομα Xmotion του πρωτοτύπου (που προφέρεται “cross motion” και σημαίνει διασταυρούμενη κίνηση) “συγχωνεύει” την Ιαπωνική κουλτούρα και την παραδοσιακή τεχνική με το Αμερικανικό χρηστικό στυλ και της νέας γενιάς τεχνολογία του Nissan Intelligent Mobility.
Για τη Nissan, τα πρωτότυπα αυτοκίνητα είναι μια άποψη για το μέλλον, ένας τρόπος για να ονειρευτούμε σε τρεις διαστάσεις. Το εξωτερικό του Xmotion concept, είναι το “παράθυρο” που μας επιτρέπει να δούμε την επόμενη γενιά των crossover και SUV της Nissan, προβάλλοντας μια δυναμική διάσταση, κάτι που στην σχεδιαστική γλώσσα αποκαλείται ως "σκόπιμη δύναμη".
Με το μακρύ μεταξόνιο, τους τροχούς και τα ελαστικά που ωθούνται στα άκρα των γωνιών, το Xmotion concept επιτρέπει τη δημιουργία μιας νέας διάταξης επιβατών τύπου "4 + 2". Διαθέτει τρεις σειρές ξεχωριστών καθισμάτων και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει έναν ιδανικό χώρο για δύο ζευγάρια, όπου στην τρίτη σειρά μπορούν να φιλοξενηθούν δύο παιδιά ή τα κατοικίδιά τους.
Η Διεπαφή Ανθρώπου και Μηχανής (HMI) στο Xmotion concept, όπως και ο σχεδιασμός του οχήματος, είναι πολύ απλά. Για παράδειγμα, η εναλλαγή από τη λειτουργία οδήγησης ProPILOT στη λειτουργία χειροκίνητης οδήγησης και αντίστροφα, μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας το PD Commander, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και στο φουτουριστικό τιμόνι.
Το Xmotion concept, περιλαμβάνει επίσης συνολικά επτά τμήματα ψηφιακής οθόνης. Οι τρεις κύριες οθόνες και οι οθόνες του αριστερού και του δεξιού άκρου, καλύπτουν το πλάτος του πίνακα οργάνων. Υπάρχει επίσης ένας "ψηφιακός καθρέπτης" στην οροφή, καθώς και μια κεντρική οθόνη στην κονσόλα.
Οι οθόνες και το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας μπορούν να ελεγχθούν με χειρονομίες και κινήσεις των ματιών. Οι διαισθητικοί έλεγχοι και το σύστημα φωνητικών εντολών επιτρέπουν στον οδηγούς να εστιάσει στην οδήγηση, προσφέροντας πρόσβαση σε διάφορες πληροφορίες με έξυπνο, εύκολο και ασφαλή τρόπο.