Το Seat Arona και με φυσικό αέριο
Το πρώτο SUV του ομίλου Volkswagen σε έκδοση διπλού καυσίμου
- -
- -
Τα μοντέλα φυσικού αερίου (CNG) αποτελούν το μέσο της Seat για να περιορίσει τον μέσο όρο εκπομπών ρύπων του στόλου της. Έτσι μετά τα Leon, Ibiza και Mii, το Arona γίνεται το τέταρτο μοντέλο της γκάμας της που αποκτά τη σχετική έκδοση. Είναι παράλληλα το πρώτο SUV διεθνώς που καταναλώνει φυσικό αέριο.
Το Arona TGI εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI της Seat, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 90 ίππους και 160 Nm ροπής (από τις 1.900 έως τις 3.500 rpm). Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το μικρό SUV επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 12,8 sec και φθάνει σε τελική τα 172 km/h. H τιμή στην Ελλάδα ορίστηκε στα 16.650 ευρώ.
Όταν ο κινητήρας του Arona TGI αρχίσει να λειτουργεί, καταναλώνει υπό φυσιολογικές συνθήκες φυσικό αέριο και μόνο όταν αυτό εξαντληθεί περνά στη βενζίνη. Όταν όμως η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -10 βαθμούς Κελσίου, τότε ο κινητήρας χρησιμοποιεί αρχικά τη βενζίνη ως καύσιμο (όταν ζεσταθούν οι ψεκαστήρες αερίου τότε γίνεται αυτόματα η εναλλαγή σε CNG).
Οι τρεις δεξαμενές που είναι τοποθετημένες κάτω
από το χώρο αποσκευών (περιορίζουν τον όγκο του πορτμπαγκάζ στα 282
lt) έχουν συνολική χωρητικότητα 14,3 kg και χαρίζουν
αυτονομία 400 km στο Arona TGI με φυσικό αέριο. Το
ρεζερβουάρ βενζίνης προσθέτει άλλα 160 km αυτονομίας στο SUV της
Seat.