Το ανανεωμένο BMW i3 στο Παρίσι
Με 310 χιλιόμετρα αυτονομία
- -
- -
Το 2013 η BMW λάνσαρε το ηλεκτρικό i3 με μπαταρία 22,6 kWh, ενώ τρία χρόνια αργότερα η χωρητικότητα αυτή αυξήθηκε, φτάνοντας τα 33 kWh. Σήμερα όμως διατίθεται με 42,2 kWh και 120 Αh μπαταρία και βρίσκεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Η μεγαλύτερη μπαταρία βρίσκεται στο πάτωμα του BMW i3 και μπορεί να φορτιστεί έως το 80% σε 15 ώρες χρησιμοποιώντας την κλασική οικιακή πρίζα. Βέβαια, η BMW προσφέρει το i Wallbox, το οποίο μειώνει δραματικά τον χρόνο φόρτισης, μιας και χρειάζεται μόνο 3 ώρες για το 80% της μπαταρίας, ενώ μόλις 42 λεπτά σε ειδικό κέντρο ταχυφορτιστών. Τα σημαντικότερα νέα όμως είναι η αυτονομία του ανανεωμένου i3 που σύμφωνα με την εταιρεία φτάνει έως και τα 310 km, τιμή που εμπίπτει μετά από τις νέες πιο αυστηρές δοκιμές (WLTP). Στην περίπτωση της έκδοσης i3s, η αυτονομία μειώνεται στα 285 km, αλλά η BMW ανακοίνωσε ότι σε καθημερινή φυσιολογική χρήση θα μπορεί κανείς να διανύσει εύκολα 260 χιλιόμετρα.
Από πλευράς επιδόσεων, η απλή έκδοση αποδίδει 170 ίππους με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 7,3 sec. Η πιο ισχυρή version, το i3s αποδίδει 184 ίππους και είναι 0,4 sec γρηγορότερο στην επιτάχυνση από την απλή εκδοχή. Αν και το "ζουμί" είναι στην μπαταρία, η γερμανική φίρμα αύξησε τη χρωματική παλέτα με τις εξωτερικές αποχρώσεις, αναβάθμισε την ποιότητα του εσωτερικού και το μενού του συστήματος iDrive infotainment. Ακόμα, προσφέρει πλέον και wireless hotspot, στο οποίο μπορούν να συνδεθούν έως και 10 συσκευές ταυτόχρονα. Στα έξτρα βρίσκονται τα φώτα LED.
Αργότερα θα υπάρχει προαιρετικά και ένα σπορ πακέτο για το i3, το οποίο θα αναβαθμίζει το σύστημα ανάρτησης (υπάρχει στάνταρ στο i3s), θα έχει φαρδύτερα ελαστικά με τροχούς 20 ιντσών και θα είναι χαμηλωμένο το αμάξωμα κατά 10 mm.