Επίσημο: Η νέα Toyota Supra! (vid)
Το σπορ μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας επιστρέφει μετά από 17 χρόνια
- -
- -
Με παρουσιαστές τον Πρόεδρο της Toyota, Akio Toyoda, και τον πρώην πρωταθλητή της Formula 1 και νυν οδηγό σε αγώνες αντοχής, Fernando Alonso, η ιαπωνική μάρκα αποκάλυψε στην έκθεση του Ντιτρόιτ τη Supra πέμπτης γενιάς. Το θρυλικό σπορ αυτοκίνητο επιστρέφει στη γραμμή παραγωγής μετά από 17 χρόνια.
Κύρια χαρακτηριστικά της νέας Supra είναι το μακρύ καπό, το μικρό μεταξόνιο (μικρότερο από του GT86), το μεγάλο πλάτος, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι τροχοί των 19 ιντσών και η οροφή double-bubble (επιλογή τόσο για λόγους παράδοσης αλλά και χαμηλότερη οπισθέλκουσα.
Ψηφιακός είναι ο πίνακας οργάνων (8,8 ιντσών), ενώ στο τριάκτινο
δερμάτινο τιμόνι είναι ενσωματωμένα τα paddles για τη χειροκίνητη
αλλαγή σχέσεων. Στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται
οθόνη αφής (επίσης 8,8 ιντσών) που φιλοξενεί όλες τις λειτουργίες
του συστήματος πολυμέσων.
Αποτελώντας προϊόν συνεργασίας με την BMW (και τη νέα Z4), η νέα Supra θα κατασκευάζεται στο Graz της Αυστρίας και θα αρχίσει να κυκλοφορεί στους δρόμους το καλοκαίρι του 2019. Στην Ευρώπη φέτος θα παραδοθούν 900 Toyota Supra.
Με διθέσιο εσωτερικό και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Supra απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο που έχει εξελιχθεί στις πίστες από την Toyota Gazoo Racing και προσφέρει συγκινήσεις σε κάθε διαδρομή. Όλες οι ευρωπαϊκές Supra θα εφοδιάζονται με ενεργό διαφορικό. Παράλληλα είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο της Toyota που αποκτά το συνοδευτικό GR, από τα αρχικά της Gazoo Racing.
Κινητήρας της – όπως πρώτο παγκοσμίως είχε αποκαλύψει το GOCAR
το Δεκέμβριο του 2016 – είναι ο 6κύλινδρος σε σειρά 3.0
turbo της BMW, ο οποίος έχει μέγιστη ισχύ 340
ίππους. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και
υπόσχεται υψηλά επίπεδα ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών (η μέγιστη
ροπή φθάνει τα 500 Nm). Με τη βοήθεια launch control, τα 100 km/h
έρχονται από στάση σε μόλις 4,3 sec.