Νέο Audi R8 GT

Ελαφρύτερο και γρηγορότερο

  • -
  • -

Με αυστηρή «δίαιτα» το roadster της Audi έχασε 100 κιλά βάρος, ανέβασε την ισχύ του V10 στους 560 ίππους και κέρδισε σε επιδόσεις και χαρακτήρα. Αποτέλεσμα είναι μια συλλεκτική έκδοση 333 τεμαχίων, που έχει 0-100km/h μόλις 3,6sec.

Με κατάλληλες αλλαγές στην ηλεκτρονική διαχείριση του V10 των 5,2 λίτρων αυξήθηκε η ιπποδύναμη κατά 35 ίππους, όμως οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούσαν τη μείωση του βάρους, Το R8 είναι κατασκευασμένο πάνω στο ASF (Audi Space Frame), δηλαδή ένα χωροδικτύωμα από κράμα αλουμινίου που ζυγίζει 250 κιλά βάρος, ενώ το υποπλαίσιο που στηρίζεται ο θηριώδης κινητήρας είναι από μαγνήσιο. Χωρίς να υπάρχουν πολλά περιθώρια μείωσης τους βάρους στα συγκεκριμένα μέρη του αυτοκινήτου, οι Γερμανοί μηχανικοί έπρεπε να λύσουν μια πιο δύσκολη άσκηση δηλαδή να ελαφρύνουν τα υπόλοιπα στοιχεία του αμαξώματος που δεν επηρεάζουν την απόδοση του αυτοκινήτου.

Έτσι χρησιμοποιήθηκε λεπτότερο εμπρός κρύσταλλο στο παρμπρίζ και το πίσω κάλυμμα του κινητήρα είναι από ανθρακονήματα με όφελος συνολικά 9 κιλά. Χάρη στα ανθρακονήματα κέρδισαν 6,6 κιλά από την αντικατάσταση του πίσω καπό, άλλα 5,2 κιλά από τον πίσω προφυλακτήρα και 1,5 κιλό από τα πίσω φτερά. Χρησιμοποίησαν αλουμινένιες δαγκάνες στα φρένα με όφελος 4 κιλά και με την αλλαγή της μπαταρίας άλλα 9,4 κιλά. Η μεγάλη μείωση του βάρους ήταν από την αντικατάσταση των καθισμάτων από bucket από ανθρακονήματα, τα οποία μαζί με το πάτωμα γλίτωσαν συνολικά 31,5 κιλά. Ο πονοκέφαλος μείωσης του βάρους ολοκληρώθηκε στα 100 κιλά τα οποία όχι μόνο σημαίνουν ακόμη πιο κοφτερές επιδόσεις αλλά και μοναδική εμφάνιση στο εσωτερικό. Όσοι έχουν τα αποθέματα χρημάτων και οδηγικών ικανοτήτων μπορούν να σπεύσουν για να γραφτούν στη λίστα αναμονής για τα 333 μοναδικά κομμάτια που θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής στο Ingolstadt.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...