To Skoda Scala έρχεται τον Μάιο με βασική τιμή κάτω από 16.000 ευρώ

Το νέο compact μοντέλο της τσέχικης μάρκας προσφέρει πλούσιους χώρους και εξοπλισμό από ανώτερη κατηγορία

  • -
  • -

Πριν την έλευση του καλοκαιριού και συγκεκριμένα στα τέλη Μαΐου αναμένεται – σύμφωνα με πληροφορίες του GOCARη άφιξη του Scala στην ελληνική αγορά. Ο αντικαταστάτης του Rapid (το όνομά του σημαίνει όντως… σκάλα) είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 του Ομίλου Volkswagen.

Το μήκος του (4,36 μ) παραπέμπει σε ένα μικρομεσαίο hatchback, όμως το μεγάλο του μεταξόνιο (2,65 μ) και ο εντυπωσιακός χώρος αποσκευών (467 lt) είναι αντίστοιχα ενός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας.

Βασικός κινητήρας του Scala είναι ο 1.0 TSI με 95 ίππους, με την γκάμα να περιλαμβάνει – μεταξύ άλλων – τον 1.5 TSI με 150 PS και τον 1.6 TDI με 116 PS. Μέσα στο 2019 θα προστεθεί ο 1.0 G-TEC 90 ίππων, με διπλό καύσιμο βενζίνη-φυσικό αέριο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας και στην περίπτωση του Scala η Kosmocar-Skoda θα εξασφαλίσει άκρως ανταγωνιστικές τιμές, με τη βασική έκδοση να είναι κάτω από τις 16.000 ευρώ.

Στο Scala ξεχωρίζουν λεπτομέρειες όπως τα LED φωτιστικά σώματα, τα πίσω δυναμικά φλας, η γυάλινη πανοραμική οροφή, οι ζάντες αλουμινίου έως 18΄΄ και το όνομα «Skoda» στην πέμπτη πόρτα, για πρώτη φορά σε μοντέλο της μάρκας. Αρκετά ποιοτικό δείχνει το εσωτερικό, όπου έχει δοθεί έμφαση στην εργονομία και στην πρακτικότητα. Όλοι οι διακόπτες – πλην αυτών για τον κλιματισμό – έχουν αντικατασταθεί από την μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό (διαγωνίου έως 9,2 ίντσες), ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, τον οποίο γνωρίζουμε και από άλλα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen. 

Το Skoda Scala θα μπορεί να παραγγελθεί με σπορ πλαίσιο (Sport Chassis Preset), το οποίο έχει δύο ρυθμίσεις (Normal και Sport) και χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 15 mm. Το νέο compact οικογενειακό εφοδιάζεται με συστήματα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα. Η λίστα περιλαμβάνει έως 9 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, το Crew Protect Assist (κλείνει τα παράθυρα και σφίγγει τις ζώνες αν επίκειται σύγκρουση), το Multi-Collision Brake (σταματά το αυτοκίνητο μετά από ατύχημα, ώστε να αποφευχθεί καραμπόλα), Emergency Call (ειδοποιεί αυτόματα τις αρχές σε περίπτωση ατυχήματος), σύνδεση WiFi, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών κ.α.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...