Νέο Peugeot 208: Βενζίνη, diesel και ηλεκτρικό! (vid)

Οι Γάλλοι κάνουν την επανάσταση με τη νέα γενιά του σουπερμίνι τους

  • -
  • -

Νέα δεδομένα στο B segment φέρνει η Peugeot με το λανσάρισμα της νέας γενιάς του 208, το οποίο είναι προγραμματισμένο για το προσεχές φθινόπωρο. Ευθύς αμέσως, το σουπερμίνι θα είναι διαθέσιμο τόσο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου όσο και με ηλεκτρικό μοτέρ. Παράλληλα, το νέο 208 εφοδιάζεται με τη νέα γενιά του i-Cockpit καθώς και με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση του σουπερμίνι της Peugeot, με το αμάξωμα να εκπέμπει δυναμισμό χάρη σε σημεία όπως η μεγάλη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα που… συνεχίζουν ως χαμηλά με τα LED φώτα ημέρας, το μυώδες καπό κ.α. Στα πρότυπα του 3008 είναι τα πίσω φώτα, τα οποία ενώνονται με μία μαύρη λωρίδα.

Σαφώς αναβαθμισμένη είναι η εικόνα του εσωτερικού, με ποιοτικά υλικά σε ταμπλό και καθίσματα. Διατηρείται η φιλοσοφία του i-Cockpit, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να είναι τοποθετημένος ψηλά και το μικρής διαμέτρου σπορ τιμόνι. Πλέον είναι διαθέσιμο και head up display, ενώ πάνω από την κεντρική κονσόλα βρίσκεται η οθόνη αφής (έως 10 ίντσες) για το σύστημα πολυμέσων. Πλέον υποστηρίζονται τα πρωτόκολλα MirrorLink, Apple CarPlay και Android Auto.

Το ηλεκτρικό e-208

Το νέο 208 βασίζεται στην πλατφόρμα CMP του Ομίλου PSA, η οποία κατασκευάστηκε για  μοντέλα σουπερμίνι και compact και μπορεί να φιλοξενεί και τις ηλεκτρικές τους εκδόσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το e-208, το 100% ηλεκτρικό σουπερμίνι της Peugeot. Το μοτέρ του έχει ισχύ 136 ίππους και ροπή 260 Nm. Έχει τρεις θέσεις λειτουργίας, Eco για μέγιστη αυτονομία, Normal για άνεση στην καθημερινή χρήση και Sport για έμφαση στις επιδόσεις. Μάλιστα η επιτάχυνση 0-100 km/h διαρκεί μόλις 8,1 sec.

Το σημαντικό είναι ότι δεν επηρεάζεται ο χώρος για τους επιβάτες ή τις αποσκευές, καθώς οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα. Η χωρητικότητά τους είναι 50 kWh και εξασφαλίζουν αυτονομία έως 340 km σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο δοκιμών WLTP. Η φόρτιση των μπαταριών διαρκεί 16 ώρες σε οικιακή πρίζα, 5 ώρες και 15 λεπτά σε wallbox και μισή ώρα σε ταχυφορτιστή για το 80% της φόρτισης. Η εγγύηση που δίνει η Peugeot για τις μπαταρίες είναι 8 έτη ή 160.000 km (για το 70% της ικανότητας φόρτισης).

Σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης-diesel

Οι εκδόσεις εσωτερικής καύσης του νέου 208 πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6d (βενζίνη) και Euro 6d-Temp (πετρέλαιο). Ο τρικύλινδρος 1.2 PureTech είναι διαθέσιμος με 75, 100 και 130 ίππους, με τις δύο ισχυρότερες εκδόσεις (με turbo) να συνδυάζονται και με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, EAT8. Στην πλευρά των diesel συναντάμε τον τετρακύλινδρο 1.5 BlueHDi με 100 PS.

Επίπεδα εξοπλισμού και τεχνολογίες ασφάλειας

Το 208 θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις εξοπλισμού Like, Active, Allure, GT Line και GT. Οι δύο τελευταίες περιλαμβάνουν full LED φώτα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σπορ καθίσματα, αλουμινένια πεντάλ κ.α. Αποκλειστικά για το ηλεκτρικό e-208, η έκδοση GT προσθέτει επενδύσεις από αλκαντάρα.

Τεχνολογία από πολυτελείς κατηγορίες συναντάμε στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, με ημι-αυτόνομη οδήγηση (Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go για το αυτόματο κιβώτιο EAT8), διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, Full Park Assist με το EAT8, αυτόνομο φρενάρισμα με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, ανάγνωση ορίων ταχύτητας και άλλων σημάτων, Active Blind Spot Monitoring και αρκετά ακόμη.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...