Ferrari SF90 Stradale με 1.000 «υβριδικούς» ίππους (video)
Κυκλοφορεί νόμιμα στους δημόσιους δρόμους
- -
- -
Το «στρατόπεδο» της Ferrari έχει υιοθετήσει -για τα καλά- την υβριδική τεχνολογία! Μετά τη LaFerrari, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει τον διάδοχό της, την υβριδική SF90 Stradale, που εφοδιάζεται με ένα hybrid σύνολο συνδυαστικής απόδοσης 1000 ίππων.
Παρόλο που η Ferrari SF90 Stradale φέρει μικρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε σχέση με τον προκάτοχό του, αποδίδει σχεδόν 40 ίππους περισσότερο. Ωστόσο, προσφέρει θύρα φόρτισης των μπαταριών και είναι τετρακίνητη. Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό φωλιάζει ο 4λιτρος V8 κινητήρας των 780 ίππων και 800 Nm ροπής. Αυτός αποτελεί και τον ισχυρότερο V8 κινητήρα της φίρμας μέχρι σήμερα. Το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες (ένας στον πίσω άξονα και δύο στον εμπρός), οι οποίοι αποδίδουν 220 ίππους. Το σύνολο συνδυάζεται με ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων οχτώ σχέσεων και για πρώτη φορά η Ferrari προσφέρει τετρακίνηση σε sport της μοντέλο (αν εξαιρέσουμε το GTC4Lusso). H SF90 Stradale μπορεί να επιταχύνει και να φτάσει τα 96 km/h από στάση σε μόλις 2,5 sec, ενώ ξεπερνάει την τελική ταχύτητα των 340 km/h. Δεν είναι όμως μόνο γρήγορη στις ευθείες, αλλά κατά 1:19 πιο σβέλτη από τη LaFerrari μέσα στην πίστα της Fiorano Modenese.
Για τους οδηγούς που θέλεις να οδηγούν… αθόρυβα, η Ferrari SF90 Stradale λειτουργεί και πλήρως ηλεκτρικά με αυτονομία έως 25 km και ταχύτητες μέχρι 135 km/h.
Αναφορικά με την εξωτερική εμφάνιση, έχουν γίνει αρκετές στιλιστικές αλλαγές σε σχέση με την προκάτοχό της, ωστόσο μεγάλο βάρος δόθηκε στην αεροδυναμική. Το κέντρο βάρος ανέβηκε κατά 15 mm, επιτρέποντας περισσότερο όγκο αέρος να περνάει από τα επιθυμητά σημεία του αμαξώματος και το αποτέλεσμα είναι η κάθετη δύναμη να αγγίζει τα 390 κιλά.
Στο εσωτερικό φαίνεται το άμεσα εμπνευσμένο cockpit από τον χώρο της Formula 1, ενώ ξεχωρίζει η εντυπωσιακή οθόνη 16 ιντσών και το head-up display. Πάνω στο τιμόνι βρίσκονται όλες οι αναγκαίες ρυθμίσεις που χρειάζεται ο οδηγός, καθώς και τα προγράμματα οδήγησης: eDrive, Hybrid, Performance και Qualify. Στην περίπτωση της πρώτης επιλογής, το σύστημα απομονώνει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά. Το συνολικό βάρος της νέας Ferrari είναι 1.570 κιλά, 13 κιλά πιο ελαφριά από τη LaFerrari. Παράλληλα, σύμφωνα με τη Ferrari, το πλαίσιο είναι κατά 20% πιο σκληρό και κατά 40% πιο άκαμπτο.
Πληροφορίες για την τιμή και την παραγωγή της νέας SF90 Stradale δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, αλλά σίγουρα δεν θα είναι... ιδιαίτερα προσιτή.