300 ίπποι από 1.8 turbo: Το νέο Megane RS Trophy R
Το πιο γρήγορο προσθιοκίνητο στο Nurburgring θα κατασκευαστεί σε 500 μονάδες
- -
- -
Πιο ελαφρύ, πιο ισχυρό και με νέα ανάρτηση, το Megane RS Trophy-R αποτελεί το νέο… καμάρι της Renault Sport. Το αυτοκίνητο που πρόσφατα ολοκλήρωσε το γύρο στο Nurburgring σε 7:40.1, χρόνος που του χάρισε τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου παραγωγής στην «Πράσινη Κόλαση».
Κάτω από το καπό του καυτού γαλλικού hatch βρίσκεται ο
1.8 turbo, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση
300 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή των 400 Nm
εμφανίζεται στις 3.200 rpm. Ως κιβώτιο επελέγη το 6τάχυτο μηχανικό,
τόσο για συμμετοχική οδήγηση όσο και επειδή είναι ελαφρύτερο από το
αυτόματο EDC, διπλού συμπλέκτη. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε
5,4 sec, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 262 km/h (στο Nurburgring
έπιασε 257 km/h). Το Trophy-R εφοδιάζεται με διαφορικό Torsen
περιορισμένης ολίσθησης και επανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση.
Σε σχέση με το «απλό» Trophy, το Megane RS Trophy-R είναι κατά 130 kg ελαφρύτερο, φθάνοντας τα 1.306 kg. Η «δίαιτα» επετεύχθη χάρη στο ανθρακόνημα σε διάφορα σημεία, όπως το καπό και ο πίσω διαχύτης, τις ελαφρύτερες ζάντες αλουμινίου 19’’, την εξάτμιση Akrapovic, τον αποκλειστικά σχεδιασμένο πίσω άξονα, την μπαταρία λιθίου, την τοποθέτηση καθισμάτων της Sabelt για οδηγό – συνοδηγό, την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων κ.α.
Από τα 500 αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν, τα 30 θα
φέρουν επιπλέον εξοπλισμό που περιλαμβάνει: τέσσερις
επιπλέον ανθρακονημάτινους τροχούς, πιασμένους σε ειδικό δίχτυ πίσω
από τα εμπρός καθίσματα, κεραμικά φρένα και μεγαλύτερες εισαγωγές
αέρα. Σύμφωνα με τη Renault, oι πωλήσεις θα αρχίσουν στα τέλη του
2019.