Νέα βασική έκδοση Audi e-tron με 313 ίππους!

Η μάρκα από το Ingolstadt παρουσιάζει το e-tron 50 quattro, με μικρότερη αυτονομία

  • -
  • -

Μετά το Audi e-tron 55 quattro, η Audi λανσάρει και μια νέα έκδοση του ηλεκτρικού SUV της η οποία θα φέρει την κωδική ονομασία Audi e-tron 50 quattro. Η έναρξη της εμπορικής πορείας του στην Ευρώπη είναι προγραμματισμένη για τις αρχές του 2020, ενώ η τιμή του στην ελληνική αγορά θα είναι μικρότερη του Audi e-tron 55 quatro (84.300 ευρώ).

Η χωρητικότητα της μπαταρίας του 50 quattro ανέρχεται σε 71 kWh, ήτοι 24 kWh λιγότερα από αυτή του 55 quattro. Η αυτονομία του επερχόμενου μοντέλου, επομένως, δεν θα μπορεί να φτάσει τα 471 km που απολαμβάνει η εκδοση 55 quattro, αλλά αντιθέτως θα περιορίζεται στα 300 km (στον κύκλο WLTP). Όσον αφορά τη φόρτιση στο 80%, αυτή θα απαιτεί μόλις 30 λεπτά, μέσω της χρήσης ταχυφορτιστή 120 kW.


Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν συνδυαστικά 313 ίππους και 540 Nm ροπής, ενώ, όπως μαρτυρά η ονομασία του μοντέλου, ενσωματώνει το σύστημα “e-quattro”, με την τετρακίνηση να μεταδίδεται από ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Η επιτάχυνση στα 100 km/h από στάση «έρχεται» σε 7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά μέσω «κόφτη» στα 190 km/h.

KATEBΑΣΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ 68 ΤΟΥ GOCAR MAGAZINE ΓΙΑ ΣΥΣΚΕΥΕΣ iPAD

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ 68 ΤΟΥ GOCAR MAGAZINE ΓΙΑ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

Για την εξασφάλιση της μέγιστης αποδοτικότητας, στις περισσότερες περιπτώσεις λειτουργεί μόνο το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ, με το μπροστινό να «ξυπνά» μόλις κριθεί απαραίτητο. Η ενεργοποίηση της τετρακίνησης διενεργείται ταχύτατα, ενώ σε συνδυασμό με το σύγχρονο σύστημα ανάρτησης και το χαμηλό κέντρο βάρους προσφέρει ιδιαίτερα υψηλές επιδόσεις και εξαιρετική ευστάθεια.


Το Audi e-tron 50 quattro ενσωματώνει στον βασικό του εξοπλισμό έναν «ηλεκτρονικό βοηθό», ένα σύστημα το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να υιοθετήσει οικονομική οδηγική συμπεριφόρα, μέσω της αυτόματης ανάκτησης ενέργειας και την προβολή λεπτομερών πληροφοριών στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Το ανωτέρω σύστημα, ακόμη, μπορεί να ανιχνεύει την κίνηση στο οδικό δίκτυο και να επιλέγει την κατάλληλη διαδρομή, μέσω της αξιοποίησης αισθητήρων, δεδομένων του συστήματος πλοήγησης και του σύστηματος Car-to-X. Σε συνδυασμό, τέλος, με το Adaptive Cruise Assist, ο «ηλεκτρονικός βοηθός», μπορεί να πάρει τον έλεγχο του SUV, είτε φρενάροντας είτε επιταχύνοντας.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...