Mercedes-Benz EQV: Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό premium πολυμορφικό!

To ηλεκτροκίνητο MPV της γερμανικής μάρκας προσφέρει αυτονομία έως και 405 km και υπόσχεται άνετες μετακινήσεις

  • -
  • -

Τον περασμένο Μάρτιο, στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, η  Mercedes-Benz είχε αποκαλύψει ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό βαν το οποίο συνιστούσε προπομπό της νέας σειράς οχημάτων που θα παρουσιαστεί στην προσεχή Έκθεση της Φρανκφουρτης.

Σήμερα, λίγες εβδομάδες πριν τα εγκαίνια του μεγάλου ραντεβού της αυτοκίνησης, η γερμανική μάρκα παρουσιάζει το όχημα που θα περάσει τη γραμμή της παραγωγής. Πρόκειται για το Mercedes-Benz EQV το οποίο, σύμφωνα με τη φίρμα θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό premium πολυμορφικό. Αυτό θα «παντρεύει» τις μηδενικές εκπομπές ρύπων, με τη μέγιστη λειτουργικότητα, και τις υψηλές επιδόσεις με την εκλεπτυσμένη σχεδίαση.

Το βαν θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο της μάρκας στη Βιτόρια της Ισπανίας και θα διαθέτει ένα ενιαίο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στον μπροστινό άξονα, το οποίο αποδίδει 204 ίππους (150 kW) και 362 Nm ροπής. Ακόμη, λειτουργεί και ως γεννήτρια ανακτώντας κινητική ενέργεια. Η ηλεκτρική ενέργεια μεταδίδεται από μια μπαταρία χωρητικότητας 90 kWh, τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του οχήματος, η οποία προσφέρει αυτονομία έως και 405 km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΗ MERCEDES-BENZ CLA 180d - ΥΠΟΘΕΣΗ GOURMET

Όσον αφορά τη φόρτιση, αυτή θα επιτυγχάνεται μέσω πρίζας που εδρεύει στον εμπρός προφυλακτήρα. Η ταχεία φόρτιση από το 10 στο 80% της χωρητικότητας σε συνεχές ρεύμα ισχύος (DC) έως 110 kW θα διαρκεί κάτω από 45 λεπτά, ενώ δίνεται και η επιλογή φόρτισης στο σπίτι σε Wallbox ή ακόμη και σε σταθμούς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα (ΑC) ισχύος 11 kW (γύρω στις 10 ώρες). Η τελική ταχύτητα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, θα αντιστοιχεί σε 160 km/h.

Σχεδιαστικά, η εξωτερική του όψη ακολουθεί τη χαρακτηριστική σχεδιαστική φιλοσοφία της Mercedes-Benz όσον αφορά τα μοντέλα της οικογένειας EQ και δύσκολα μπορεί κανείς να εντοπίσει κραυγαλέες διαφορές με το πρωτότυπο της Γενεύης.

Όσον αφορά το εσωτερικό, φιλοξενούνται 7 καθίσματα, ενώ μέσω της ανάλογης διαμόρφωσης μπορεί να προκύψει ένα επιπλέον. Ακόμη, η πρωτοβουλία της μάρκας να τοποθετήσει την μπαταρία ιόντων λιθίου κάτω από το πάτωμα λειτουργεί προς όφελος της χωρητικότητας της καμπίνας, ενώ με αναδίπλωση των καθισμάτων η χωρητικότητα των χώρων αποσκευών μπορεί να «εκτοξευθεί» έως τα 1030 λίτρα.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη των 10 ιντσών, με ενσωματωμένο το σύστημα MBUX, το οποίο ανταποκρίνεται στις φωνητικές εντολές. Τέλος, ενδιαφέρουσα είναι η πρωτοβουλία της Mercedes-Benz να πάει κόντρα στην πάγια… τακτική των ηλεκτροκίνητων για εκκίνηση μέσω start-stop και ως εκ τούτου «συμβιβάζεται» με συμβατικό κλειδί.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...