Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen Golf (vid)

Στην όγδοη γενιά του, το ευρωπαϊκό best seller κάνει τεχνολογικό άλμα

  • -
  • -

Με την παγκόσμια πρεμιέρα στο Wolfsburg έληξε η αναμονή των τελευταίων εβδομάδων για την παρουσίαση του Golf όγδοης γενιάς. Και μπορεί το compact hatchback της Volkswagen σχεδιαστικά να διατηρεί… συγγενικές σχέσεις με τους προγόνους του, όμως τεχνολογικά το νέο Golf κόβει κάθε δεσμό. 

Από τα φώτα LED και το πλήρως ψηφιακό ταμπλό (στο στάνταρ εξοπλισμό), μέχρι τον φωνητικό έλεγχο, τη χρήση smartphone για το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου και την εκκίνηση του κινητήρα, το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης IQ.DRIVE, τις υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, αλλά και την επικοινωνία του οχήματος με το περιβάλλον (επίσης στάνταρ η τεχνολογία Car2X). 

Οι διαστάσεις του νέου Golf δεν έχουν μεταβληθεί σημαντικά (μήκος 4,28 μ., πλάτος 1,79 μ. και ύψος 1,46 μ), όμως η αεροδυναμική του έχει βελτιωθεί σημαντικά, με το συντελεστή οπισθέλκουσας να περιορίζεται στην εντυπωσιακή τιμή 0,275.


Τεχνολογία ασφαλείας 

Η μακρά λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνει το Travel Assist που λειτουργεί έως τα 210 km/h και όχι μόνο επιταχύνει και επιβραδύνει το Golf αλλά επίσης αναλαμβάνει το τιμόνι. Επίσης, το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen με την τεχνολογία Car2X, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις. Η Volkswagen σύντομα θα προσφέρει την τεχνολογία Car2X στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων της. Επίσης, η νέα τεχνολογία προβολέων IQ.LIGHT LED matrix, με το να βελτιώνει εντυπωσιακά τα επίπεδα φωτισμού κατά τη διάρκεια της οδήγησης τη νύχτα, συνεισφέρει στα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.  

Κινητήρες και εκδόσεις 

Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι ντίζελ αποδίδουν 115 και 150 ίππους. Η νέα σειρά TSI χαρακτηρίζεται από την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων, χάρη σε διάφορες βελτιώσεις συμπεριλαμβανομένου του πρωτοποριακού κύκλου καύσης Miller. 

Στους κινητήρες πετρελαίου, ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για την πιο αποτελεσματική καταστολή των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx). Η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. 

To νέο Golf θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Στο νέο πρότυπο WLTP η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται περίπου 10% και η κίνηση του αυτοκινήτου γίνεται ακόμη πιο ευέλικτη και άνετη. Η Volkswagen θα προσφέρει το νέο Golf σε τρείς eTSI εκδόσεις με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων. 

Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Μία νέα αποδοτική eHybrid με 204 ίππους, ενώ η GTE με την πολύ πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση (σε σχέση με το προκάτοχό του) αποδίδει 245 ίππους. Και τα δύο Golf με την διάταξη eHybrid εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων. 

Στη διάρκεια του επόμενου έτους θα παρουσιαστούν τα ανεξάρτητα μοντέλα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R, ενώ δεν θα υπάρξει e-Golf καθώς αυτό το ρόλο έχει αναλάβει πλέον το ID. 3. 

Οι εκδόσεις Golf, Life, Style αντικαθιστούν τις Trendline, Comfortline και Highline, ενώ η R-Line παίρνει την θέση των προηγούμενων R-Line πακέτων. Όλες οι εκδόσεις έχουν ακόμη πιο πλούσιο εξοπλισμό με τη βασική να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED προβολείς και LED πίσω φώτα, σύστημα Keyless Start, το ψηφιακό ταμπλό Innovision Cockpit, τις online υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus, το πολυλειτουργικό τιμόνι, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα ελέγχου Front Assist με προνοητικό έλεγχο προστασίας για πεζούς και το Car2X.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...