Μάθε λεπτομέρειες για τις σπορ εκδόσεις του νέου Golf: GTI, GTD, GTE
Sport hatch βενζίνης, diesel ή υβριδικό;
- -
- -
Τις σπορ εκδόσεις του Golf 8ης γενιάς αποκάλυψε η Volkswagen, λίγες ημέρες πριν εμφανιστούν ενώπιον δημοσιογράφων και κοινού στη Γενεύη. Διαθέσιμο ως GTI (βενζίνη), GTD (πετρέλαιο) και GTE (plug-in υβριδικό), το γερμανικό hatch συνδυάζει εμφάνιση, επιδόσεις και πλήρη συνδεσιμότητα, τόσο με άλλα οχήματα όσο και με τις υποδομές.
Στάνταρ και στα τρία μοντέλα είναι το Innovision Cockpit, το
ψηφιακό ταμπλό που αποτελείται από τον πίνακα οργάνων και την οθόνη
του συστήματος πολυμέσων 10 ιντσών. Οι υπηρεσίες We Connect στα
GTI, GTE και GTD προσφέρουν συνδεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο,
Internet Radio και άλλα online χαρακτηριστικά. Λεπτομέρεια που…
κάνει τη διαφορά, το νέο μπουτόν εκκίνησης, το οποίο πάλλεται
κόκκινο πριν ο κινητήρας τεθεί σε λειτουργία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ VOLKSWAGEN GOLF
Κοινά σχεδιαστικά στοιχεία και στις τρεις σπορ εκδόσεις του νέου Golf είναι τα φωτιστικά σώματα, ο εμπρός προφυλακτήρας, η πίσω αεροτομή. Διαφέρουν στον πίσω διαχύτη, με το GTI να έχει μία απόληξη της εξάτμισης σε κάθε άκρο, ενώ στο GTD είναι δίπλα η μία στην άλλη (στο GTE δεν είναι εμφανείς). Στην καμπίνα των επιβατών παραμένει το κλασσικό μοτίβο με τις καρό επενδύσεις, ενώ αν ψάχνετε τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων πρέπει να σας πούμε ότι το αυτόματο DSG είναι τεχνολογίας «shift-by-wire». Στο GTI υπάρχει πάντως και η επιλογή χειροκίνητο κιβωτίου 6 σχέσεων.
Ο 2λιτρος TSI αποδίδει στο Golf GTI 245 ίππους
(370 Nm ροπής), όσους και το υβριδικό σύστημα (κινητήρας βενζίνης
1.4 TSI και ηλεκτρικό μοτέρ) στο GTE. Μάλιστα το
τελευταίο, χάρη στην μπαταρία των 13 kWh, μπορεί να κινηθεί χωρίς
καθόλου ρύπους για περίπου 60 km. Τέλος, το Golf GTD
εφοδιάζεται με το 2.0 TDI (200 ίππων και 400 Nm ροπής) και
τεχνολογίας
twin dosing (διπλού καταλύτη).