Το Microlino παραμένει χαριτωμένο και στην έκδοση 2.0
To 2018 η Micro παρουσίασε το Microlino και τώρα ακολουθεί η ανανεωμένη έκδοση με τον κωδικό 2.0
- -
- -
Η Micro είχε σχεδιάσει στο Σαλόνι της Γενεύης το επίσημο
ντεμπούτο του Microlino 2.0, το οποίο μοιάζει με τη σύγχρονη εκδοχή
του BMW Isetta. To 2018 είχε παρουσιάσει την πρώτη του
εκδοχή και παρόλο που δεν έχει
μεσολαβήσει σημαντικό χρονικό διάστημα, η εταιρεία αποφάσισε και
προχώρησε στην ανασχεδίαση του στοχεύοντας στη βελτίωση της
ασφάλειας. Όπως για παράδειγμα η αύξηση των μετατροχίων, έτσι ώστε
να βελτιωθεί η ευστάθεια του. Η αισθητική του έχει διαφοροποιηθεί
ελάχιστα, με νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και με τις χειρολαβές των
θυρών να είναι κρυμμένες, ενώ μικρότερες είναι και οι κολώνες για
τη βελτίωση της ορατότητας.
Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό, με την κολώνα του τιμονιού να
είναι σταθερά τοποθετημένη. Οι τεχνικές του προδιαγραφές δεν έχουν
γνωστοποιηθεί ακόμα, αλλά αναμένεται να είναι βελτιωμένο σε σχέση
με την προηγούμενη γενιά. Θυμίζουμε, ότι το αρχικό Microlino
απέδιδε 15 και 100 Nm ροπής από τον αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα του.
Όσον αφορά τη μπαταρία, ήταν διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με την
μπαταρία των 8 kWh να προσφέρει αυτονομία 125 χιλιομέτρων και αυτή
των 14.4 kWh, 200 χιλιόμετρα. Σημειώστε, ότι το κόστος του δεν
είναι χαμηλό, αφού τιμή εκκίνησης είναι τα 12.000 ευρώ στις αγορές
όπου διατίθεται.