Νέο Abarth 500C

Δαγκώνει με στυλ

  • -
  • -

Η γκάμα του Fiat 500C συμπληρώνεται με την γρήγορη έκδοση που εξέλιξε ο βελτιωτικός οίκος Abarth ο οποίος φροντίζει για τα σπορ μοντέλα του Gruppo. Αυτή τη φορά οι αλλαγές δεν αφορούν μόνο τα μηχανικά μέρη σε τεχνολογικό επίπεδο όσο και στην εμφάνιση. Το «πεντακοσαράκι» προσφέρεται εκτός του κλασικού χρωματισμού και σε διχρωμία λευκό με  racing black και δύο αποχρώσεων του γκρι. Το μάτι πάντως θα τραβήξει το εντυπωσιακό σε εμφάνιση σπόιλερ που φροντίζει για την αποτελεσματική ψύξη του κινητήρα, αλλά και οι τροχοί των 17 ιντσών που διατίθενται και σε λευκό χρώμα.

Η Abarth μελέτησε ενδελεχώς τη αεροδυναμική του 500C ώστε να μην επηρεάζεται η ακουστική άνεση στο εσωτερικό όχι μόνο με κλειστή αλλά και με ανοιχτή την υφασμάτινη οροφή. Το πνεύμα του βελτιωτή βρίσκεται κάτω από το καπό και μάλιστα στον 1.4 Turbo T-Jet που αποδίδει 140 ίππους. Ο τετρακύλινδρος διαθέτει τουρμπίνα IHI RHF3-P σταθερής γεωμετρίας και 16βάλβιδη κεφαλή. Στη θέση λειτουργίας Sport, ο κινητήρας διαθέτει overboost με διαφορετική χαρτογράφηση στον εγκέφαλο και μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης ώστε να αυξηθεί η ροπή στα 206 Nm. Παράλληλα μεταβάλλεται η υποβοήθηση της ηλεκτρική κρεμαγιέρας για καλύτερη αίσθηση του τιμονιού στις επιταχύνσεις. Από πλευράς επιδόσεων έχουμε επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 8,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 205 km/h, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 6,5 lt/100 km.

Full extra

Το Abarth 500C διατηρεί όλα τα τεχνολογικά στοιχεία του κλειστού μοντέλου, όπως το TTC (Torque Transfer Control) που ελέγχει την κατανομή της ροπής στους εμπρός κινητήριους τροχούς για καλύτερη πρόσφυση στις στροφές, καθώς και το GSI (Gear Shift Indicator), που προτρέπει τον οδηγό με κατάλληλη φωτεινή ένδειξη στον πίνακα οργάνων να αλλάξει σχέση ανάλογα με το πρόγραμμα λειτουργίας. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το ημιαυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων «ABARTH Competizione» με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σύμπλεξης/αποσύμπλεξης και χειριστήρια πίσω από το τιμόνι. Εκτός από τη σειριακή, προσφέρεται και αυτόματη λειτουργία για μεγαλύτερη άνεση, ενώ στη sport οι αλλαγές γίνονται ταχύτερα.

Για την ενεργητική ασφάλεια φροντίζουν το ABS με EBD, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP, το Hill Holder για εκκίνηση στην ανηφόρα και το HBA, που βοηθά στο φρενάρισμα πανικού. Ο εξοπλισμός της παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνει επτά αερόσακους (δύο μετωπικοί, δύο πλευρικοί, δύο κεφαλής και ένας για τα γόνατα του οδηγού που αποτελεί καινοτομία για την κατηγορία. Η τιμή της βασικής έκδοσης ξεκινά από τα 22.250 ευρώ.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...