2011 Range Rover
Νέος diesel κινητήρας
- -
- -
Με την ανανέωση της BMW X5 και την παρουσία μιας εντελώς νέας Porsche Cayenne, η Land Rover προσπαθώντας να μείνει σε τροχιά κορυφής, προχώρησε σε επεμβάσεις για το Range Rover του 2011.
Σημαντικότερη είναι η αντικατάσταση του diesel κινητήρα των 3.6 λίτρων, με έναν αντίστοιχης φιλοσοφίας V8 4.4 λίτρων 313 ίππων και 700Nm ροπής. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με το επίσης νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF, το οποίο βοηθά στην εκμετάλλευση της δύναμης και την οικονομία καυσίμου. Η Land Rover ανακοινώνει εργοστασιακή μέση κατανάλωση 9.4 lt/100km και σημαντικά μειωμένες κατά 14% εκπομπές CO2 που φτάνουν πλέον τα 253gr/km. Ο V8 βενζινοκινητήρας με τη μηχανική υπερτροφοδότηση (supercharged) των 5.0 λίτρων και 510 ίππων, συνεχίζει να πλαισιώνει την γκάμα και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (επίσης ZF). Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς, με τους εμπρός να έχουν 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους διαμέτρου 380mm και στις δύο εκδόσεις.
Αλλαγές και βελτιώσεις έχει υποστεί και το σύστημα Terrain Response που ελέγχει την λειτουργία της τετρακίνησης. Το νέο αυτόματο κιβώτιο διαθέτει πλέον έναν περιστροφικό διακόπτη για το χειρισμό του, οι επιλογείς πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές των σχέσεων συνδράμουν στην πρακτικότητα, ενώ πιο αποτελεσματική είναι η λειτουργία του συστήματος υποβοήθησης σε ανηφόρα «hill start assist». Στην εξωτερική εμφάνιση υπάρχουν μικρές αισθητικής φύσεως αλλαγές, νέας σχεδίασης ζάντες και μια ειδική έκδοση 40th Anniversary Autobiography Black edition.