Στην τελική φάση δοκιμών η BMW Σειρά 4 (video)

Η νεότερη γενιά της BMW σειράς 4 βρίσκεται στην τελική φάση δοκιμών και η γερμανική εταιρεία μας αποκαλύπτει νέες λεπτομέρειες του εντυπωσιακού κουπέ

  • -
  • -

Η νεότερη γενιά της BMW Σειράς 4 βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο δοκιμών. Η τελευταία εκδοχή του σπορ γερμανικού κουπέ, μετά το κέντρο χειμερινών δοκιμών στο Arjeplog της Σουηδίας, το κέντρο δοκιμών του BMW Group στο Miramas της Γαλλίας, αλλά και την πράσινη κόλαση του Nurburgring, βρίσκεται στους επαρχιακούς δρόμους γύρω από το Μόναχο, ολοκληρώνοντας μία σειρά εξαντλητικών δοκιμών.

Όπως η προηγούμενη γενιά, έτσι και η νέα Σειρά 4 θα προσφέρει έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά, εστιάζοντας στην σπορ οδική συμπεριφορά και τον αντίστοιχο χαρακτήρα. Αυτό γίνεται ευδιάκριτο ακόμα και από τη σχεδίαση του αμαξώματος, το οποίο αναμένεται να είναι σαφώς πιο επιθετικό σε σχέση με την Σειρά 3.
Για παράδειγμα, ο ήδη εντυπωσιακός συντελεστής οπισθέλκουσας του σεντάν αμαξώματος, είναι μειωμένος κατά 0,015. Επιπλέον, η νέα BMW Σειρά 4 είναι κατά 57 mm χαμηλότερη με αποτέλεσμα το κέντρο βάρους της να βρίσκεται κατά 21 mm πιο κοντά στο δρόμο. Όλα αυτά συνδυάζονται με το αυξημένο αρνητικό κάμπερ στους εμπρός τροχούς και το φαρδύτερο κατά 23 mm πίσω μετατρόχιο, για αισθητή βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.

Η νέα Σειρά 4 έχει υιοθετήσει μία νέα τεχνολογία πλαισίου και έδρασης της ανάρτησης στο αμάξωμα, την ώρα που η αρχιτεκτονική της ακολουθεί τη φιλοσοφία γονάτου δύο συνδέσμων μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Τα αμορτισέρ είναι ίδια με αυτά της σεντάν έκδοσης, αλλά ρυθμισμένα για τις απαιτήσεις της Σειράς 4. Την ίδια ώρα, διαθέτει ειδικά κατασκευασμένες μπάρες θόλων εμπρός, ενώ έχουν προστεθεί ενισχύσεις στον πίσω άξονα, με στόχο την αύξηση της ακαμψίας.

Όσον αφορά τη γκάμα των κινητήρων, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η κορυφαία έκδοση θα είναι η M440i xDrive Coupe, η οποία και θα διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 374 ίππων. Μάλιστα, θα συνδυάζεται με ένα σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με μίζα/γεννήτρια 48V και μία δεύτερη μπαταρία που θα μειώνει το φορτίο του κινητήρα, ενώ παράλληλα θα αυξάνει την ισχύ. Οι επιπλέον 11 ίπποι που παράγονται από το ηλεκτρικό σύστημα, θα υποστηρίζουν τον κινητήρα κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης από στάση ή εν κινήσει.

Η κίνηση θα μεταφέρεται στο δρόμο μέσω τους συστήματος τετρακίνησης xDrive, ενώ το κιβώτιο θα είναι το γνωστό αυτόματο Steptronic των οκτώ σχέσεων. Παράλληλα, η Μ440i θα διαθέτει και το διαφορικό M Sport, του οποίου η εμπλοκή ελέγχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα που περιορίζει τις διαφορές ταχυτήτων μεταξύ του εσωτερικού και εξωτερικού πίσω τροχού βελτιώνοντας την πρόσφυση στην έξοδο της στροφής. Τα φρένα της M Sport και οι ζάντες αλουμινίου Μ 18” με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός/πίσω ολοκληρώνουν το δυναμικό χαρακτήρα της M440i.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...