Το Toyota Highlander Hybrid έρχεται στην Ευρώπη
Για πρώτη φορά και στη Γηραιά Ήπειρο το θηριώδες, σχεδόν πέντε μέτρων μήκους 7θέσιο SUV
- -
- -
Το Toyota Highlander είναι το μεγαλύτερο SUV της ιαπωνικής μάρκας, το οποίο στη νέα, τέταρτη γενιά θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά και στην αγορά της Ευρώπης. Πρόκειται για ένα μεγάλο, μήκους 4.950 mm SUV με επτά θέσεις και χώρο αποσκευών 658 λίτρων, το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως υβριδικό.
Έτσι, με την έλευσή του συμπληρώνει τη γκάμα υβριδικών SUV της Toyota, η οποία περιλαμβάνει επίσης τα RAV4, C-HR, Yaris Cross, δηλαδή έναν εκπρόσωπο σε κάθε κατηγορία.
Σχεδιαστικά το Highlander επιβάλλεται με τον όγκο του, αφού το μήκος του αγγίζει τα 4.950 mm, ενώ πατάει σε τεράστιους τροχούς 20 ιντσών. Συνδυάζει δυναμισμό με κομψότητα, με ακμές και καμπύλες να δένουν αρμονικά στο αμάξωμά του.
Το εσωτερικό σχεδιάστηκε με γνώμονα την πρακτικότητα, την αντοχή στη χρήση, αλλά και την ευελιξία, αφού προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς ακόμα και επτά ατόμων. Το Highlander Hybrid είναι ένα πραγματικό 7θέσιο μοντέλο, με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων να μετακινείται κατά 180 mm, απελευθερώνοντας στη τρίτη σειρά, χώρο για δύο ακόμα ενήλικες.
Η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει ηλεκτρικά και αυτόματα, με το πέρασμα του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Ο όγκος είναι 658 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων διευρύνεται στα 1.909 λίτρα.
Μια οθόνη 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό συνδυάζεται με σύστημα πλοήγησης, ενώ σε επίπεδο τεχνολογίας συναντάμε και head-up display, Apple CarPlay και Android Auto, όπως και ασύρματη φόρτιση smartphone. Τον τομέα της άνεσης ενισχύουν τα κλιματιζόμενα καθίσματα, μια κάμερα προβολής της κίνησης πίσω, παρακάμπτοντας το εμπόδιο των πίσω καθισμάτων ή επιβατών.
Το Toyota Highlander Hybrid συνδυάζει έναν θερμικό κινητήρα 2,5 λίτρων με ηλεκτρικά μοτέρ στον εμπρός και πίσω άξονα. Έτσι, η μετάδοση περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AWD-i. Η ισχυρή μπαταρία Nikel-Metal είναι τοποθετημένη κάτω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων.
Συνολικά η απόδοση του συστήματος φτάνει τους 244 ίππους, με την εκπομπή CO2 να είναι 146 gr/km και την κατανάλωση 6,6 lt/100 km σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP ή 117 gr/km CO2 και 5,2 lt/100 km (κύκλος NEDC).
Η καμπίνα του Highlander Hybrid είναι, σύμφωνα με την Toyota, ιδιαίτερα ήσυχη, ενώ χάρη στη χρήση της πλατφόρμας GA-K έχει εξασφαλιστεί υψηλή ακαμψία του αμαξώματος και χαμηλό βάρος. Τέλος, το νέο Highlander είναι εξοπλισμένο με την πιο πρόσφατη εκδοχή του “Toyota Safety Sense” που το καθιστά και ιδιαίτερα ασφαλές.