10+1 νέα μοντέλα που περιμένουμε το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Αυτοκίνητα που έρχονται πάνω στη στιγμή για να ταξιδέψουμε σε αγαπημένα μέρη και νέους προορισμούς
- -
- -
Η έναρξη της εμπορικής πορείας στην ελληνική αγορά, αρκετών νέων αυτοκινήτων μέσα στο καλοκαίρι, δείχνει ότι μετά την παύση δραστηριοτήτων για ένα δίμηνο λόγω του κορονοϊού, επιστρέφουμε σταδιακά στη φυσιολογική πορεία των πραγμάτων. Ποια είναι αυτή;
Μα το λανσάρισμα μοντέλων για κάθε γούστο και τσέπη, με τα οποία μπορούμε να κινηθούμε μέσα στην πόλη, να κάνουμε μακρινά ταξίδια, ή να προστατεύσουμε το περιβάλλον χωρίς να εκπέμπουμε ρύπους.
Δείτε στη λίστα που ακολουθεί 11 νέα αυτοκίνητα που αναμένεται να είναι διαθέσιμα (άλλα στις αρχές, άλλα στη μέση και άλλα στα τέλη του καλοκαιριού) τους επόμενους μήνες. Πατήστε πάνω στο όνομα του μοντέλου ή τη φωτογραφία για περισσότερες πληροφορίες.
Σχεδιαστικά, το νέο Α3 Sportback δανείζεται πολλά στοιχεία από τα σημερινά μοντέλα της Audi, ακολουθώντας τη σύγχρονη φιλοσοφία της εταιρείας. Διαφοροποιημένο είναι και το εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός από τη βασική έκδοση, με το γνωστό Audi virtual cockpit να προσθέτει διάφορες λειτουργίες, όπως για παράδειγμα απεικόνιση του συστήματος πλοήγησης. Το νέο A3 Sportback θα διατίθεται με τρεις κινητήρες. Ο πρώτος είναι ο 1.5 TFSI βενζίνης απόδοσης 150 ίππων, ενώ θα προσφέρεται και με τον δίλιτρο diesel TDI με ισχύ 116 ή 150 ίππων.
Η BMW X1 xDrive25e διαθέτει υβριδικό σύστημα το οποίο
αποτελείται από ένα κινητήρα 1.5 turbo με απόδοση 125 ίππων και 220
Nm ροπής, που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Αυτός
συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο είναι τοποθετημένο κάτω
από τα πίσω καθίσματα και κινεί τους πίσω τροχούς. Η ισχύς του
είναι 95 ίπποι και η ροπή του 165 Nm, με τη συνολική απόδοση της
BMW X1 xDrive25e να ανέρχεται στους 220 ίππους και τα 385 Nm.
Dacia Duster
υγραέριο
Η ενσωμάτωση του συστήματος υγραεριοκίνησης στο Duster είναι μία διαδικασία που γίνεται στο εργοστάσιο κατασκευής του μοντέλου και όχι ως after market υπηρεσία. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος που διέπεται από τα ίδια πρότυπα ασφάλειας και αξιοπιστίας, όπως και κάθε άλλου που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής της Dacia. Ο turbo κινητήρας βενζίνης 1.0 TCe 100 PS και ο ατμοσφαιρικός 1.6 SCe 115 PS είναι σχεδιασμένοι από την αρχή για να λειτουργούν και με υγραέριο.
Διαθέσιμο ως hatchback και crossover (Crosstar), το νέο Jazz φέρει το υβριδικό σύστημα e:HEV. Αποτελείται από τον 1.5 DOHC i-VTEC βενζίνης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και, μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 109 ίππους, ικανή να χαρίζει στο Jazz επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,4 sec και τελική ταχύτητα 175 km/h. Με βάση τον κύκλο δοκιμών WLTP, η Honda ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,5 lt/100 km (4,8 lt για το Crosstar) και εκπομπές CO2 102 g/km (110 g/km).
Προστέθηκε και ένας νέος κινητήρας στη γκάμα του compact SUV. Ο
νέος turbo βενζίνης 1,3 λίτρων με απόδοση 130 ή 150 ίππων είναι
διαθέσιμος και συνδυάζεται στην μεν πρώτη περίπτωση ισχύος με
χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και στη δεύτερη με αυτόματο
διπλού συμπλέκτη DDCT (Dual Dry Clutch Transmission).
Renault Clio
Hybrid και Captur PHEV
Οι υβριδικές εκδόσεις και των δύο ονομάζεται E-TECH, με τη διαφορά ότι το Clio είναι ένα κλασσικό υβριδικό με μπαταρία που φορτίζει κατά την κίνηση του οχήματος, ενώ το Captur τεχνολογίας plug-in, που μπαίνει δηλαδή στην πρίζα. Και τα δύο φέρουν ατμοσφαιρικό 1.6 βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα εκ των οποίων ονομάζεται HSG και πρόκειται για γεννήτρια/μίζα. Βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία είχε σχεδιαστεί εξαρχής για να υποστηρίζει ηλεκτρικές εκδόσεις.
Η νέα Octavia είναι διαθέσιμη ως Grand Coupe (sedan) και Sportswagon (station). Το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει σε μήκος (αγγίζει τα 4,7 μέτρα) και πλάτος (+15 mm), έχει ακόμα μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (600 και 640 lt για τα δύο αμαξώματα). Βασικός κινητήρας είναι ο 1.0 TSI EVO 110 ίππων, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται και plug-in υβριδική έκδοση, με τον κωδικό iV.
Suzuki Vitara
& S-Cross 48V Hybrid
Διαθέτοντας ηλεκτρικό σύστημα 48V, κερδίζουν σε ροπή (235 Nm από τις 2.000 rpm) ενώ ταυτόχρονα εμφανίζουν χαμηλότερη κατανάλωση έως 15% και μειωμένους ρύπους έως 20%. Στην υβριδική έκδοση 48V, ο νέος 4κύλινδρος 1.4 Boosterjet αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 rpm και χάρη στη συνεργασία του με το ηλεκτρικό μοτέρ 13,6 PS και την μπαταρία ιόντων λιθίου, προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση και περιορισμένους ρύπους.
Το ID.3 βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, με τις μπαταρίες να είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα για χαμηλό κέντρο βάρους. Κατά το λανσάρισμά του, το ID.3 θα είναι διαθέσιμο με τρεις εκδόσεις μπαταριών: η βασική με χωρητικότητα 45 kWh προσφέρει αυτονομία 330 km (στον κύκλο WLTP), η μεσαία με μπαταρία 58 kWh έχει αυτονομία έως 420 km, ενώ η κορυφαία των 77 kWh προσφέρει έως 550 km με μία φόρτιση. Μέσω ταχυφορτιστή 100 kW, το ID.3 θα μπορεί να «κερδίζει» 290 km κίνησης σε μόλις 30 λεπτά.