Νέες Porsche Cayenne GTS και GTS Coupe: το downsizing πέθανε. Ζήτω ο V8! [Video]
Βελτιωμένες σε κάθε τους πτυχή και με 2 παραπάνω κυλίνδρους!
- -
- -
Με την προηγούμενη γενιά της Cayenne GTS να είναι ακόμα ένας εκπρόσωπος του downsizing, η Porsche μας εξέπληξε ευχάριστα με το νέο μοντέλο να φορά 8κύλινδρο κινητήρα, σε αντίθεση με τον V6 της προηγούμενης. Μιας και αυτό είναι το μεγάλο νέο ας δούμε αναλυτικά τι κρύβει κάτω απ’το καπό.
Η νέα Cayenne GTS φοράει ένα biturbo 4λιτρο μοτέρ βενζίνης με απόδοση 460 PS και 620 Nm. Μια βελτίωση της τάξεως των 20 ίππων και 20 Nm ροπής αντίστοιχα, σε σχέση με τον προκάτοχο της. Αυτά τα νούμερα μεταφράζονται σε 0-100 km/h σε 4,5 sec και τελική ταχύτητα 270 km/h, με την προσθήκη του πακέτου Sport Chrono.
Το επόμενο μεγάλο νέο φυσικά είναι ότι, όπως κι όλη η υπόλοιπη
γκάμα του μεγάλου SUV από την Στουτγκάρδη, τώρα προσφέρεται και με
αμάξωμα coupe, που μας
ενθουσίασε από την πρώτη κιόλας παρουσίαση. Στην έκδοση GTS μάλιστα
φοράει καινούργιο σπορ σύστημα εξάτμισης, με τις δύο οβάλ απολήξεις
να είναι τοποθετημένες στο κέντρο, στυλιστική λεπτομέρεια που θα
τοποθετηθεί στο μέλλον και στην Cayenne Turbo Coupe με το
προαιρετικό Lightweight Sports Package.
Με τον προσανατολισμό να είναι ξεκάθαρα σπορ, ζάντες 21 ιντσών εμπνευσμένες από την RS Spyder, δισκόπλακες διαμέτρου 390 mm μπροστά και 358 mm πίσω και πολλά πάνελ του αμαξώματος σε μαύρο χρώμα, έρχονται στον στάνταρ εξοπλισμό των GTS και GTS coupe. Επίσης, τα νέα μοντέλα είναι “φορτωμένα” σε ηλεκτρονικά συστήματα, όπως τα Porsche Active Suspension Management (PASM) και Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).
Αν ψάχνετε τον τιμοκατάλογο, θα πρέπει να περιμένετε λίγο ακόμα
για την ανακοίνωση των τιμών στην Ελλάδα, αλλά σύμφωνα με την
Porsche οι νέες Cayenne GTS και GTS coupe θα κοστίζουν στην
Γερμανία 114.087 και 118.490 ευρώ, αντίστοιχα.