Νέο Volkswagen Arteon: Έρχεται και με Shooting Brake έκδοση, αλλά και ως plug-in hybrid
Πλήρως ανανεωμένο και με κινητήρες έως 320 ίππους
- -
- -
Μετά την πρώτη ανακοίνωση για το νέο Arteon στις αρχές Ιουνίου, ήρθε η ώρα να δούμε το νέο μοντέλο της Volkswagen επίσημα και λεπτομερώς. Αν και μικρές, οι εμφανισιακές διαφορές μετά το facelift είναι ευδιάκριτες. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε ελαφρώς διαφορετική μάσκα με μία γραμμή LED να ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα. Καινούργια φώτα συναντάμε και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με λεπτομέρειες από χρώμιο και νέα σπορ εξάτμιση και διαχύτη.
Στον τομέα του αμαξώματος, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι η προσθήκη
της επιλογής Shooting Brake, που έρχεται να
προστεθεί στην έκδοση fastback. Το Shooting Brake είναι «τέρας»
όσον’ αφορά τους αποθηκευτικούς χώρους με διαθέσιμο πορτμπαγκάζ 565
λίτρα (με τα καθίσματα διπλωμένα φτάνει τα 1.632 λίτρα, 75 παραπάνω
από το fastback).
Ανανεωμένη είναι και η καμπίνα με καινούργιο πίνακα οργάνων, τιμόνι
και χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα. Νέο στοιχείο είναι η
εγκατάσταση της νέας γενιάς συστήματος infotainment MIB3, την οποία
είδαμε και στο Volkswagen
Passat. Η τρίτη γενιά του Modular Infotainment
Matrix (MIB3) υποστηρίζει ασύρματες συνδέσεις μέσω Android Auto και
Apple CarPlay. Άλλες δυνατότητες στο νέο Arteon είναι η προσθήκη
ambient φωτισμού καμπίνας, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 30
χρώματα.
Από τα τεχνολογικά βοηθήματα IQ.DRIVE, αξιοσημείωτο είναι το σύστημα Travel Assist που είναι διαθέσιμο στον προαιρετικό εξοπλισμό. Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει μερικώς αυτόνομη οδήγηση έως και ταχύτητες που φτάνουν τα 210 km/h. Ακόμα, τοποθετήθηκε νέα κάμερα οπισθοπορείας που αυξάνει το οπτικό πεδίο που προβάλεται στην οθόνη του infotainment, από τις 90 μοίρες στις 170.
Κάτω από το καπό συναντάμε ένα ολοκαίνουργιο κινητήρα
τεχνολογίας plug-in hybrid και απόδοσης 218 PS, στην έκδοση
Arteon eHybrid. Για όσους όμως ο αριθμός αυτός
φαίνεται μικρός θα υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση ‘R’ απόδοσης 320
PS με τεχνολογία R-Performance Torque Vectoring, η οποία μοιράζει
την ροπή μεταξύ των αξόνων, όπως επίσης και μεταξύ των πίσω τροχών,
ανάλογα με τα επίπεδα πρόσφυσης.