Ήρθε το νέο Honda SH150i - Δες την τιμή του
Το πλήρως αναβαθμισμένο και δημοφιλές scooter διατίθεται σε τρεις εκδόσεις
- -
- -
Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης στα 3.950 ευρώ είναι το δημοφιλές σκούτερ της Honda, SH150i, το οποίο προσφέρεται στους χρωματισμούς Pearl Nightstar Black, Pearl Cool White ,Timeless Gray Metallic, Pearl Splendor Red.
Η παραπάνω τιμή αφορά την στάνταρ έκδοση χωρίς αξεσουάρ, ενώ διατίθεται και στην έκδοση SH150i με μπαγκαζιέρα Smart top box στα 4.250 ευρώ, καθώς και με χούφτες και ζελατίνα στα 4.590 ευρώ.
Το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 10mm στα 1.350mm με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στα 26°/85.2mm αντίστοιχα. Το ύψος της σέλας παραμένει στα 799mm, ενώ το βάρος με όλα τα υγρά μειώθηκε κατά 400g, στα 134,1kg.
Το scouter φορά τον νέο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 157cc eSP+ (προδιαγραφών) EURO 5 ο οποίος προσφέρει βελτιωμένη επιτάχυνση, υψηλότερη τελική ταχύτητα και πιο οικονομική λειτουργία από τον διβάλβιδο που αντικαθιστά. Η μέγιστη ισχύς των 12.4kW αποδίδεται σε 250rpm υψηλότερες στροφές, στις 8.500rpm (από 10,9kW @ 8,250rpm) με τη ροπή των 14,9Nm στις 6.500rpm (13.9Nm @ 7.000rpm).
Μία πρόσθετη τεχνολογία που αυξάνει την αυτοπεποίθηση του
αναβάτη στη βρεγμένη άσφαλτο είναι
το Honda Selectable Torque Control (HSTC)
η οποία λειτουργεί στο παρασκήνιο για έξυπνη διαχείριση της
πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Μία ενδεικτική λυχνία αναβοσβήνει στον
πίνακα οργάνων όταν το HSTC μειώνει ενεργά την ολίσθηση
του πίσω τροχού, ενώ το σύστημα μπορεί να απενεργοποιείται πλήρως.
Το ψυγείο, αντί να τοποθετείται στο εμπρός τμήμα του σκούτερ
ενσωματώνεται στον ίδιο τον κινητήρα, για μία απλή, ελαφριά
διάταξη, ενώ ο αποδοτικός πυρήνας επιτρέπει τη χρήση ενός πολύ
συμπαγούς, ελαφρού ανεμιστήρα ψύξης.
Το SH150i διακρίνεται και για την τεχνολογία οικονομίας καυσίμου “Idling Stop”, η οποία λειτουργεί μέσω ενός διακόπτη στο δεξί γκριπ. Όταν είναι ενεργοποιημένη, διακόπτει αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα μετά από τρία δευτερόλεπτα στο ρελανταλί και τον επανεκκινεί αμέσως μόλις ο αναβάτης ανοίξει το γκάζι.
Σημειώνεται, τέλος, πως κάτω από τη σέλα «κρύβονται» τα πρόσθετα 10L αποθηκευτικού που προστίθενται στην υπάρχουσα χωρητικότητα των 18L, αρκετή για τη μεταφορά ενός κράνους full-face.
Ακολουθούν οι τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Υδρόψυκτος, 4-χρονος 1ΕΕΚ (SOHC) |
Κυβισμός (cm³) |
156,9 |
Αρ. βαλβίδων ανά κύλινδρο |
4 |
Διάμετρος ´ Διαδρομή (mm) |
60 x 55.5 |
Σχέση Συμπίεσης |
12.0:1 |
Μέγιστη Ισχύς |
12.4kW/8.500rpm |
Μέγιστη Ροπή |
14.9Nm/6.500rpm |
Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού |
1L |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ |
|
Τροφοδοσία |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου |
7L |
Κατανάλωση καυσίμου |
44.7km/litre |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Μίζα |
Ηλεκτρική |
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V7Ah |
Ισχύς ACG |
670w/5,000rpm |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Τύπος Συμπλέκτη |
Αυτόματος, φυγοκεντρικός |
Τύπος κιβωτίου |
CVT |
Τελική Μετάδοση |
Ιμάντας V |
ΣΚΕΛΕΤΟΣ |
|
Τύπος |
Ατσάλινος Σωληνωτός Τύπου Ραχοκοκαλιάς |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) |
2.090mm x 730mm x 1.130mm |
Μεταξόνιο |
1.350mm |
Γωνία κάστερ |
26° |
Ίχνος τροχού |
85,2mm |
Ύψος σέλας |
799mm |
Απόσταση από το έδαφος |
145mm |
Απόβαρο |
134.1kg |
Ακτίνα στροφής |
2.05m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Τύπος εμπρός |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 33mm |
Τύπος πίσω |
Διπλά αμορτισέρ με προ-φόρτιση ελατηρίου |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Ζάντα εμπρός |
16M/C x MT2.50 |
Ζάντα πίσω |
16M/C x MT2.75 |
Ελαστικό εμπρός |
100/80-16 inch |
Ελαστικό πίσω |
120/80-16 inch |
ΦΡΕΝΑ |
|
Σύστημα ABS |
2-κάναλο |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ |
|
Όργανα |
Honda Smart Key, θύρα USB |
Προβολέας εμπρός |
LED |
Πίσω φως |
LED |