Το εσωτερικό του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Skoda Enyaq iV [Video]

Παίρνουμε μία πρώτη γεύση από το εσωτερικό του ηλεκτρικού crossover της Skoda

  • -
  • -

Με το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μικρό SUV της Skoda να λανσάρεται την 1η Σεπτέμβρη, σιγά σιγά αναδύονται νεότερες πληροφορίες. Ανάμεσά τους και ένα νέο βίντεο της Skoda, που αφορά τον σχεδιασμό που έχει γίνει στην καμπίνα του οχήματος.

Στο εσωτερικό λοιπόν, τον αρχικό λόγο έχει το ταμπλό πολλών επιπέδων, στο οποίο βρίσκουμε κεντρικούς αεραγωγούς εμπνευσμένους από την μπροστινή γρίλια των Skoda, καθώς και μία μεγάλη οθόνη 13 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Εκτός του infotainment, η οθόνη χρησιμεύει για διάφορες λειτουργίες, ενώ πίσω από το τιμόνι του Enyaq iV, βρίσκουμε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα πρωτοεμφανιζόμενο head-up display με λειτουργίες επαυξημένης πραγματικότητας.

skoda-ev-interior

Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται επίσης και ο μικροσκοπικός επιλογέας ταχυτήτων, ακριβώς μπροστά από το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Το σύνολο ολοκληρώνεται με χώρους αποθήκευσης δεξιά και αριστερά από τον επιλογέα, ενώ κάτω από το ταμπλό φαίνεται να έχει προστεθεί επιφάνεια ασύρματης φόρτισης κινητού, ενώ δεν λείπει ο ambient φωτισμός. Έχουν χρησιμοποιηθεί μάλιστα οικολογικά υλικά, με τα καθίσματα π.χ. να έχουν κατασκευαστεί από 40% μαλλί και 60% πολυεστέρα από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια.

Ο υπεύθυνος του interior design, Norbert Weber δηλώσε σχετικά: «Αντί να χρησιμοποιήσουμε τη συνηθισμένη σχεδιαστική νοοτροπία, στο Enyaq iV προσφέρουμε νέες επιλογές σχεδίασης. Παραπέμπουν σε σύγχρονα περιβάλλοντα διαβίωσης, προσφέροντας τέλειο συνδυασμό χρωμάτων και υλικών.»

Το νέο τσέχικο ηλεκτρικό υπόσχεται ένα ευάερο εσωτερικό, με περισσότερη άνεση για τον μεσαίο πίσω επιβάτη και επίπεδο πάτωμα που θα βρίσκεται πάνω από την μπαταρία, ενώ ο χώρος αποσκευών θα φτάνει τα 585 λίτρα.

Βασισμένο στην πλατφόρμα της MEB, της Volkswagen, το Enyaq iV θα παρουσιαστεί με σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις επιδόσεων, με τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταρίας και κίνηση στους πίσω ή όλους τους τροχούς. Η απόδοση θα κυμαίνεται από 150 έως 310 ίππους, ενώ η βασική έκδοση θα προσφέρει αυτονομία 340 km με μία πλήρη φόρτιση, ενώ οι μεγαλύτερες εκδόσεις θα φτάνουν μέχρι τα 500 km.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τον Norbert Weber να παρουσιάζει το εσωτερικό του ηλεκτρικού SUV

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...