Αποκάλυψη για το νέο ΚΙΑ Sorento PHEV

Ισχυρό και φιλικό προς το περιβάλλον, το KIA Sorento αποκτά στη νεότερη γενιά του για πρώτη φορά plug-in υβριδικό σύνολο

  • -
  • -

Μετά την αμιγώς υβριδική έκδοση του ΚΙΑ Sorento, η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε σήμερα τη δεύτερη εξηλεκτρισμένη έκδοση στη γκάμα του πολυτελούς SUV της. Το Sorento Plug-in συνδυάζει την υψηλή απόδοση, με τη χαμηλή κατανάλωση και την αποδοτικότητα. Το μηχανικό σύνολο της Plug-in έκδοσης αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Στοιχείο που προσφέρει τη δυνατότητα στον οδηγό να πραγματοποιήσει διαδρομές με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας και μηδενικούς ρύπους.



Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.600cc αποδίδει 180 ίππους και συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα (μπαταρία λιθίου ιόντων πολυμερούς 13.8kWh) η ισχύς εκτοξεύεται στους 265 ίππους και η ροπή στα 350 Nm. Η αυτονομία του αυτοκινήτου με την αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, όπως και οι εκπομπές ρύπων, δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Αυτό αναμένεται να γίνει λίγες μέρες πριν την έναρξη των πωλήσεων στις αρχές του επόμενου έτους.

Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων, με το συγκεκριμένο σύστημα μετάδοσης να επιτρέπει την παράλληλη λειτουργία και των δύο κινητήρων με ελάχιστες απώλειες ισχύος. Παράλληλα, στο νέο Sorento plug-in η ΚΙΑ παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα υδρόψυκτο σύστημα, το οποίο εξασφαλίζει τη σωστή θερμοκρασία της μπαταρίας, αυξάνοντας παράλληλα και την αξιοπιστία της. Επίσης, ο ηλεκτροκινητήρας των 66.9Kw προσφέρει χαμηλότερο επίπεδο θορύβου και λιγότερους κραδασμούς.



Αισθητικά το Sorento plug-in δεν διαφοροποιείται σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς, με τις «ενδείξεις» eco plug-in και την υποδοχή φόρτισης, να μαρτυρούν την ταυτότητα του. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, με εξαίρεση τον ψηφιακό πίνακα οργάνων διάστασης 12,3 ιντσών που είναι ανασχεδιασμένος, έτσι ώστε να απεικονίζεται η υβριδική λειτουργία του μηχανικού συνόλου. Ελαφρώς διαφοροποιημένη για τον ίδιο λόγο είναι και η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών, προσφέροντας μάλιστα τη δυνατότητα στον οδηγό να εντοπίζει εύκολα και άμεσα τα πλέον κοντινά σημεία φόρτισης.



Σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας, η plug-in έκδοση του Sorento εφοδιάζεται με όλα τα σχετικά τελευταίας εξέλιξης και τεχνολογίας συστήματα. Όμως, για πρώτη φορά συναντάμε το Multi-Collision Brake System της ΚΙΑ, το οποίο επιτρέπει στο Sorento να μετριάζει το αποτέλεσμα δευτερογενών συγκρούσεων. Όταν οι αερόσακοι έχουν ενεργοποιηθεί μετά από μία αρχική σύγκρουση, ενεργοποιούνται αυτομάτως τα φρένα προστατεύοντας περαιτέρω τους επιβάτες από δευτερεύουσες συγκρούσεις. Μετωπικές ή πλευρικές.

Οι πωλήσεις του νέου ΚΙΑ Sorento plug-in θα ξεκινήσουν σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2021, προσφέροντας φυσικά και την 7ετή εγγύηση της ΚΙΑ. Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει ότι τα μοντέλα του είδους αποτελούν το παρόν και το μέλλον, αφού στο πρώτο μισό του 2020, 1 στα 4 ΚΙΑ που πωλήθηκαν διαθέτουν ένα είδος υβριδικής, ήπια υβριδικής, ηλεκτρικής ή Plug-in τεχνολογίας.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...