Μάθετε τα πάντα για την ανανεωμένη Porsche Panamera

Ξεχάστε την Turbo… ήρθε η Turbo S των 630 ίππων

  • -
  • -

Αφού την είδαμε πρώτα να σπάει το ρεκόρ της κατηγορίας της στην πίστα του Nürburgring, ως το ταχύτερο “executive car”, τώρα είναι και επίσημα εδώ! Ως σημαντικότερη αλλαγή, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η αντικατάσταση της μέχρι πρότινος έκδοσης Turbo, με την ισχυρότερη και ταχύτερη Turbo S… με τους αριθμούς να μιλούν από μόνοι τους!

Η ισχύς του twin-turbo 4λιτρου V8 έχει σκαρφαλώσει στους 630 ίππους (από τους 560 της Turbo) και η ροπή έχει φτάσει τα 820 Nm (από 770)! Ως αποτέλεσμα, έχουμε 0-100km/h σε μόλις 2,9 sec (βελτίωση της τάξης του μισού δευτερολέπτου!), ενώ η ελαφρώς βαρύτερη έκδοση Executive, με το μακρύτερο μεταξόνιο χρειάζεται 3 sec, για την αντίστοιχη διαδικασία. Σε οποιοδήποτε είδος αμαξώματος όμως, η Turbo S είναι ικανή να πετύχει τελική ταχύτητα 315km/h!

interior

Σε άλλα νέα, εκτός της εντυπωσιακής Turbo S, παρουσιάστηκε και η Panamera 4S E-Hybrid. Πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό, που συνδυάζει έναν μικρότερο twin-turbo V6 2,9 λίτρων, με ένα ηλεκτροκινητήρα, δίνοντας συνολική απόδοση 560 ίππων και 750Nm ροπής. Παρόμοιους αριθμούς με αυτούς της «παλιάς» πια Turbo. Η 4S E-Hybrid χρειάζεται 3,5 sec για τα πρώτα 100 km, ενώ θα συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι την τελική των 298 km/h.

Εκτός των νεοφερμένων εκδόσεων, το φρεσκάρισμα για τις Panamera MY2021, φέρνει και μία μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας (από 14,1 kWh σε 17,9 kWh) για τις plug-in hybrid εκδόσεις, επιτρέποντας στην νέα 4S E-Hybrid να καλύψει 54 km αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Στην βασική έκδοση, το 2021 θέλει την Panamera να αφήνει πίσω των 3λιτρο turbo και να υιοθετεί τον twin-turbo 2,9 λίτρων, απόδοσης 330 ίππων και 450 Nm ροπής.

LED

Αφού τελειώσαμε με τις αλλαγές κάτω από το καπό, πάμε να δούμε και τι γίνεται στον τομέα του design. Όλες οι εκδόσεις θα εφοδιαστούν με μία ταινία LED, που διασχίζει όλο το πίσω μέρος, στοιχείο που συναντάτε σε όλα τα νέα μοντέλα της εταιρείας. Επίσης, όλες οι νέες Panamera θα εξοπλίζονται στο εμπρός μέρος με τον προφυλακτήρα SportDesign, που μέχρι πρότινος ήταν στον προαιρετικό εξοπλισμό. Παράλληλα, η Porsche πρόσθεσε μερικά νέα σχέδια 20 και 21 ιντσών για τους τροχούς. Η φρέσκια Turbo S θα ξεχωρίζει σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα, καθώς θα φέρει μοναδικό σχέδιο στα εμπρός φωτιστικά σώματα, ενώ θα εξοπλίζεται και με σπορ εξάτμιση, η οποία παρεμπιπτόντως θα υπάρχει και στον στάνταρ εξοπλισμό της GTS. Τέλος, το έτος 2021 φέρνει και 2 νέες διαθέσιμες αποχρώσεις, Truffle Brown Metallic και Cherry Red Metallic.

lights

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε ένα νέο τιμόνι και ηχοσύστημα. Ανάλογα την έκδοση, τα μπροστινά καθίσματα θα μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά με 8, 14 ή και 18 διαφορετικούς τρόπους.

Και κλείνουμε με το στήσιμο του νέου μοντέλου, καθώς οι άνθρωποι της Porsche έχουν «πειράξει» την ανάρτηση για καλύτερη ποιότητα κύλισης, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί νέα ελαστικά, για αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και μειωμένη αντίσταση, ενώ λάστιχα υψηλών επιδόσεων προσφέρονται για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο μοντέλο. Τέλος, η Turbo S θα διατίθεται με κεραμικά φρένα στον στάνταρ εξοπλισμό.

range

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...