Νέα Jaguar F-Pace: Υβριδική και ριζικά μεταμορφωμένη! (Video)
Η επιτομή του Extreme-Makeover: Με ικανοποιητική ηλεκτρική αυτονομία, ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων, νέο ‘λουκ’ και προηγμένες τεχνολογίες
- -
- -
Στην παρουσίαση της νέας Jaguar F-Pace προχώρησε η βρετανική μάρκα, προχωρώντας σε καίριες και καταφανείς επεμβάσεις που αφορούν κάθε πτυχή του μεγάλου SUV.
Οι ενδιαφερόμενοι δύναται να «διανθίσουν» το νέο μοντέλα με τα πακέτα, S, SE HSE και R-Dynamic, την ίδια ώρα που υπάρχει και επιλογή του εξωτερικού Black Exterior Pack. Η τιμή εκκίνησης στη βρετανική αγορά αντιστοιχεί σε 40.860 δολάρια (40.423 ευρώ) και αφορά την έκδοση 2.0 diesel i4 163 ps AWD D165 AWD Auto Core.
Σημείο κατατεθέν της νέας F-Pace συνιστά η ευρεία γκάμα
τετρακύλινδρων σε σειρά και εξακύλινδρων μοτέρ,
τεχνολογίας plug-in hybrid αλλά και ήπιας
υβριδικής (mild hybrid), με τετρακίνηση και
8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν να επιλέξουν τόσο μεταξύ κινητήρων βενζίνης όσο και πετρελαίου, με τα βλέμματα να πέφτουν στο Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο με τον 2λιτρο 4κύλινδο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 303 ίππων και των 640 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 105kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 17.1 kWh, η οποία χαρίζει στο μοντέλο αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 53 km. Το μοντέλο κάνει το 0-96 km/h σε 5 δευτερόλεπτα, οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 49g/km.
Η ταχεία φόρτιση μέσω φορτιστή 32kW DC απαιτεί 30 λεπτά για το 0-80%, ενώ μέσω wallbox των 7kW η ίδια κλίμακα φόρτισης αποτελεί υπόθεση 1 ώρας και 40 λεπτών.
Η προηγμένη ήπια υβριδική τεχνολογία συνδυάζεται τόσο με 4κύλινδρους όσο και 6κύλινδους κινητήρες, και απολαμβάνει τα οφέλη του ενσωματωμένου Starter Generator, επανακτώντας ηλεκτρική ενέργεια κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα. Η «διασωθείσα» ενέργεια αποθηκεύεται με σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 48V.
Αναλυτικά οι κινητήρες της νέας Jaguar F-Pace
Diesel
163PS MHEV 2.0-litre four-cylinder turbo, eight-speed automatic, AWD
204PS MHEV 2.0-litre four-cylinder turbo, eight-speed automatic, AWD
300PS MHEV 3.0-litre six-cylinder turbo, eight-speed automatic, AWD
Βενζίνη
250PS 2.0-litre four-cylinder turbo, eight-speed automatic, AWD
400PS MHEV 3.0-litre six-cylinder e-s/c and turbo, eight-speed automatic, AWD
404PS PHEV 2.0-litre four-cylinder turbo, eight-speed automatic, AWD
Περί εξωτερικής σχεδίασης ο λόγος, οι αλλαγές είναι
ευδιάκριτες. Το όχημα έχει λάβει μια πιο σμιλεμένη μορφή, με μια
ποικιλία μυών να του χαρίζουν μια πιο σύγχρονη αλλά και επιθετική
όψη. Το έμβλημα της Jaguar φιλοξενείται στο πάνω μέρος μιας
διογκωμένης και πιο σύγχρονης μάρκας, ενώ η προσθήκη ενός πιο
επιβλητικού μπροστινού προφυλακτήρα και κάποιων ανανεωμένων
εισαγωγών αέρα τονίζουν το επιθετικό λουκ του μεγάλου SUV.
Ο εκμοντερνισμός παρατηρείται και στους all-LED κεντρικούς προβολείς που φέρουν πιο σύγχρονη όψη και πλαισιώνονται από φώτα ημέρας τεχνολογίας ‘Double J’ Daytime Running Light (DRL), παρέχοντας στον οδηγό καλύτερη ορατότητα, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Το εσωτερικό εκπέμπει πολυτέλεια και αίγλη, με το νέο cockpit να διακρίνεται για τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και το δυναμισμό. Το κέντρο του ταμπλό καταλαμβάνει μια κυρτή οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης των 11,4 ιντσών, περικυκλωμένη από ένα κομψό περίβλημα από κράμα μαγνησίου.
Έμφαση δεν γινόταν να μη δοθεί και στο τεχνολογικό σκέλος, με τη
Jaguar να φροντίζει έτσι ώστε ο οδηγός να είναι πάντα
διασυνδεδεμένος μέσω του προηγμένου συστήματος Electronic Vehicle
Architecture, dubbed EVA 2.0. Το σύστημα infotainment είναι κατά
48% φωτεινότερο από το απερχόμενο, ενώ σημαντική πρωτοπορία συνιστά
η τεχνολογία Active Road Noise Cancellation (ακύρωση του
παραγόμενου ήχου στο δρόμου), η οποία επιτρέπει στους επιβάτες να
έχουν ένα πιο ήσυχο ταξίδι.