Ηλεκτρικό αγωνιστικό 810 ίππων από την Hyundai και για το δρόμο (video)
Ένα νέο ηλεκτρικό κεντρομήχανο πρωτότυπο παρουσίασε η Hyundai, με εκρηκτική τιμή ισχύος που αγγίζει τους 810 ίππους
- -
- -
Το 2021 η Hyundai ξεκίνησε το
project RM, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί μία πλατφόρμα εξέλιξης για
τα μελλοντικά μοντέλα του τμήματος N της κορεάτικης
αυτοκινητοβιομηχανίας. Το 2019 η Hyundai παρουσίασε το πρώτο της
αγωνιστικό ηλεκτρικό μοντέλο, το eTCR, το οποίο και βασίστηκε στο
πάτωμα του Veloster. Σήμερα η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία
παρουσίασε τη νεότερη εκδοχή και συγκεκριμένα το
RM20e. Με το συγκεκριμένο μοντέλο, η Hyundai
αναδεικνύει τη φιλοσοφία της για τις σπορ κατασκευές στο μέλλον, με
μηδενικές εκπομπές ρύπων. Και μάλιστα, με εκρηκτικές τιμές ισχύος,
αφού η ισχύς του αγγίζει τους 810 ίππους, ενώ η ροπή τα 960
Nm. Αυτές οι τιμές του χαρίζουν εκρηκτικές επιδόσεις! Τα
πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε λιγότερο από τρία
δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-200 km/h απαιτούνται μόλις
9,8 sec και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα
250 km/h.
O ηλεκτροκινητήρας που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την
Rimac, είναι τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ η κίνηση
μεταδίδεται από τους πίσω τροχούς. Η μπαταρία του έχει
χωρητικότητα 60 kWh, ενώ η ικανότητα ταχείας
φόρτισης μπορεί να φτάσει έως και τα 800 V! H αρχιτεκτονική της
ανάρτησης ακολουθεί τη φιλοσοφία με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και
διπλά ψαλίδια πίσω. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει 6πίστονες και
4πίστονες δαγκάνες εμπρός – πίσω, ενώ αντίστοιχα τα ελαστικά έχουν
διάσταση 265/35/19 και 305/30/20.
Μέσα από το RM20e η Hyundai εξελίσσει τεχνολογίες που θα χαρακτηρίζουν τα μελλοντικά μοντέλα του τμήματος «Ν», με δεδομένο το γεγονός ότι μέχρι το 2025 η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να παρουσιάσει 44 συνολικά φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα.