Ηλεκτρικό αγωνιστικό 810 ίππων από την Hyundai και για το δρόμο (video)

Ένα νέο ηλεκτρικό κεντρομήχανο πρωτότυπο παρουσίασε η Hyundai, με εκρηκτική τιμή ισχύος που αγγίζει τους 810 ίππους

  • -
  • -

Το 2021 η Hyundai ξεκίνησε το project RM, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί μία πλατφόρμα εξέλιξης για τα μελλοντικά μοντέλα του τμήματος N της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας. Το 2019 η Hyundai παρουσίασε το πρώτο της αγωνιστικό ηλεκτρικό μοντέλο, το eTCR, το οποίο και βασίστηκε στο πάτωμα του Veloster. Σήμερα η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τη νεότερη εκδοχή και συγκεκριμένα το RM20e. Με το συγκεκριμένο μοντέλο, η Hyundai αναδεικνύει τη φιλοσοφία της για τις σπορ κατασκευές στο μέλλον, με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Και μάλιστα, με εκρηκτικές τιμές ισχύος, αφού η ισχύς του αγγίζει τους 810 ίππους, ενώ η ροπή τα 960 Nm. Αυτές οι τιμές του χαρίζουν εκρηκτικές επιδόσεις! Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-200 km/h απαιτούνται μόλις 9,8 sec και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

O ηλεκτροκινητήρας που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Rimac, είναι τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ η κίνηση μεταδίδεται από τους πίσω τροχούς. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 60 kWh, ενώ η ικανότητα ταχείας φόρτισης μπορεί να φτάσει έως και τα 800 V! H αρχιτεκτονική της ανάρτησης ακολουθεί τη φιλοσοφία με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες εμπρός – πίσω, ενώ αντίστοιχα τα ελαστικά έχουν διάσταση 265/35/19 και 305/30/20.

Μέσα από το RM20e η Hyundai εξελίσσει τεχνολογίες που θα χαρακτηρίζουν τα μελλοντικά μοντέλα του τμήματος «Ν», με δεδομένο το γεγονός ότι μέχρι το 2025 η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να παρουσιάσει 44 συνολικά φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...