Το νέο Golf σε έκδοση φυσικού αερίου (CNG)
O κινητήρας 1.5 TGI της Volkswagen αποδίδει 130 ίππους και καταναλώνει 4,1 kg ανά 100 km
- -
- -
Η όγδοη γενιά του Golf υποδέχεται την έκδοση διπλού καυσίμου, με τον 1.5 TGI να λειτουργεί τόσο με φυσικό αέριο (CNG) όσο και με βενζίνη. Το μοντέλο της Volkswagen είναι διαθέσιμο προς παραγγελία στη Γερμανία, ενώ σύντομα αναμένεται να αφιχθεί και στην ελληνική αγορά.
Ο 1.5 TGI αποδίδει 130 ίππους και μπορεί να λειτουργήσει τόσο με φυσικό αέριο όσο και με βενζίνη. Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία είναι περίπου 400 km (στον κύκλο WLTP), η οποία προκύπτει από την μέση κατανάλωση των 4,1-4,3 kg/100 km και τις τρεις δεξαμενές που περιέχουν συνδυαστικά 17,3 kg φυσικού αερίου. Οι εκπομπές CO2 του Golf TGI ανέρχονται σε 111-117 gr/km.
Υπάρχει βέβαια και ένα μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης (9
lt), το οποίο προσφέρει επιπλέον αυτονομία και λειτουργεί
ως… ασφάλεια μέχρι ο οδηγός να φθάσει στο επόμενο πρατήριο CNG.
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ VW GOLF 1.5 eTSI 150 PS