Φρεσκάρισμα για το Renault Megane sedan
Η νέα έκδοση της σεντάν εκδοχής του Renault Megane ενισχύεται με αναβαθμισμένη σχεδίαση και σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης, ψυχαγωγίας και ασφάλειας
- -
- -
Από το 2016 όταν και παρουσιάστηκε, η σεντάν έκδοση του Renault Megane έχει αποκτήσει το δικό της κοινό. Δεν είναι τυχαίο ότι πωλείται σε περισσότερες από 30 χώρες, με τις πωλήσεις της να ξεπερνούν τις 200.000 αυτοκίνητα. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αναβαθμίζει τη σεντάν εκδοχή του Megane, διαφοροποιώντας τη σχεδίαση του και εξοπλίζοντας το με τις τελευταίες και σύγχρονες τεχνολογίες σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας.
Με την πρώτη ματιά η σημαντικότερη διαφορά εντοπίζεται
στα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα οποία εκτός από το γεγονός
ότι διαθέτουν τεχνολογία 100% Pure Vision LED, υιοθετούν τη
φιλοσοφία C-Shape της Renault. Νέος είναι ο
εμπρός προφυλακτήρας, αλλά και η μάσκα, ενώ διαφοροποιημένα είναι
τα φτερά στο πλάι, την ώρα που τα χερούλια των πορτών διαθέτουν
πλέον φωτισμό. Νέα σχεδίαση διαθέτουν και οι ζάντες αλουμινίου
διάστασης από 16 έως και 18 ίντσες, ενώ προσφέρεται σε επτά
διαφορετικά χρώματα.
Περνώντας στο εσωτερικό, το νέο Megane sedan εφοδιάζεται με
ψηφιακό πίνακα οργάνων διάστασης 10,2 ιντσών, ενώ δίπλα
συναντάμε μία οθόνη αφής 9,3 ιντσών, που προσφέρει το γνωστό
σύστημα συνδεσιμότητας και πολυμέσων Renault Easy Link. Για
ακόμα καλύτερη εργονομία, τα κουμπιά λειτουργίας και
χρήσης των συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης εντοπίζονται στο
τιμόνι, ενώ υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα ηλεκτρικής ρύθμισης του
καθίσματος του οδηγού.
Ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι επίσης
αναβαθμισμένος, περιλαμβάνοντας ό,τι θεωρείται απαραίτητο
σήμερα. Ανάμεσα σε αυτά συναντάμε το ενεργό Cruise control, το
σύστημα αυτόματης πέδησης που μάλιστα διαθέτει σύστημα εντοπισμού
πεζών, αλλά και το σύστημα εντοπισμού κινδύνου στο πίσω μέρος κατά
τη διάρκεια που κινείστε με όπισθεν. Φυσικά δεν απουσιάζουν
συστήματα υποβοήθησης όπως αυτό της διατήρησης λωρίδας και
προειδοποίησης τυφλού σημείο.
Όσον αφορά τις κινητήριες μονάδες, προσφέρεται με μία
σειρά συνόλων βενζίνης και πετρελαίου, που είναι σύμφωνα με τα νέα
και αυστηρά όρια εκπομπής ρύπων Euro 6d. Ο υπερτροφοδοτούμενος
βενζινοκινητήρας των 1.000 cc απόδοσης 115 ίππων σηματοδοτεί τη
νεότερη προσθήκη στο μοντέλο και θα συνδυάζεται αποκλειστικά με
χειροκίνητο κιβώτιο. Ο 1.300άρης των 140 ίππων θα προσφέρεται τόσο
με το εξάρι χειροκίνητο, όσο και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού
συμπλέκτη της Renault. Τέλος, μόλις μία έκδοση πετρελαίου θα είναι
διαθέσιμη, και συγκεκριμένα αυτή με τον Blue dCi των 1.500 cc και
των 115 ίππων, που επίσης θα είναι διαθέσιμη τόσο με χειροκίνητο
όσο και με αυτόματο κιβώτιο.