Το Toyota C-HR GR Sport έρχεται στην Ευρώπη
Το ιαπωνικό crossover υιοθετεί λίγη από την σπορ αύρα της Gazoo Racing, αλλά μην περιμένετε να βάλει φωτιά στην άσφαλτο
- -
- -
Η πιο «αθλητική» έκδοση του crossover της Toyota, αν και παρουσιάστηκε πριν από ένα χρόνο για την αγορά της Ιαπωνίας, τώρα έρχεται και στην Ευρώπη, για να σταθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Puma ST-line. Όπως και στην περίπτωση του Puma όμως, έτσι και εδώ, το σήμα «GR Sport» δεν μεταφράζεται σε αυξημένη ιπποδύναμη, δημιουργώντας μία νέα καυτή έκδοση. Αντί αυτού, έχουμε μία… «ελαφρώς ζεσταμένη» έκδοση θα λέγαμε, καθώς μπορεί να μην έχουμε μετατροπές που αφορούν την απόδοση του κινητήρα, έχουμε όμως αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου, γεγονός που δεν μπορούμε να αφήσουμε να περάσει ασχολίαστο.
Οι μηχανικοί της Toyota έχουν σφίξει την ρύθμιση της ανάρτησης,
έχοντας ως στόχο, να γίνει το μικρό crossover πιο απολαυστικό στην
οδήγηση. Εκτός αυτού, η έκδοση την οποία κινεί ο κινητήρας των
1.800 κυβικών, υιοθέτησε τις μεγαλύτερες αντιστρεπτικές
δοκούς από την 2λιτρη έκδοση, για καλύτερο έλεγχο και
μειωμένες κλίσεις στις στροφές. Τέλος, οι αλλαγές κάτω από την
επιφάνεια περιλαμβάνουν νέα ελαστικά, αμορτισέρ και σύστημα
διεύθυνσης, για καλύτερη απόκριση.
Περνώντας στις εξωτερικές διαφοροποιήσεις από ένα απλό C-HR, όπου είναι και οι περισσότερες, έχουμε νέες μαύρες λεπτομέρειες σε φώτα, προφυλακτήρα και μάσκα. Το αυτοκίνητο πατάει πάνω σε νέες ζάντες 19 ιντσών, ενώ προσφέρεται αποκλειστικά με διχρωμία αμαξώματος-οροφής. Στο εσωτερικό, υπάρχουν και εκεί μερικές αλλαγές, όπως σπορ δερμάτινο τιμόνι με το σήμα «GR» και μερικές πινελιές από alcantara.
Νέα που να αφορούν κάποια ακόμη πιο σπορ C-HR GR έκδοση δεν
έχουν ακουστεί, αν και φήμες για κάτι αντίστοιχο υπάρχουν στο χώρο
και θέλουν το crossover της Toyota να φορά μία ελαφρώς λιγότερο
ισχυρή έκδοση του 1.6 που βρίσκεται στο GR Yaris. Με το hothatch να
φτάνει τους 257 ίππους στις αγορές τις Ευρώπης και στην Ιαπωνία
τους 268, μία έκδοση κοντά στους 200 ίππους για ένα «καυτό» C-HR θα
μπορούσε να γίνει πραγματικότητα. Κάτι που σίγουρα θα είχε
ενδιαφέρον, ειδικά τώρα που το Puma
ST των 200 ίππων είναι ήδη καθοδόν.