To Land Rover Discovery εκσυγχρονίζεται (video)

Η Land Rover ανανέωσε το Discovery, εφοδιάζοντας το με σύγχρονα συστήματα ψυχαγωγίας και κινητήρες ήπιας υβριδικής τεχνολογίας

  • -
  • -

Με τον ανταγωνισμό να πληθαίνει, η Land Rover πραγματοποίησε ένα αισθητικό, και όχι μόνο, φρεσκάρισμα στο Discovery στοχεύοντας στο να παραμείνει επίκαιρο στην κατηγορία. Η έκδοση του 2021 μπορεί να έχει μία σημαντική σειρά αλλαγών, αλλά αυτές που αφορούν το σχεδιαστικό κομμάτι είναι αρκετά διακριτικές. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι διαφοροποιημένα, κάνουν χρήση τεχνολογίας LED, ενώ τα φώτα ημέρας εντοπίζονται χαμηλότερα. Μικρές αλλαγές έχει και ο εμπρός προφυλακτήρας, ενώ η μάσκα θυμίζει περισσότερο το νέο Discovery Sport. Καινούργια είναι τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος, με γυαλιστερές επιφάνειες στην 5η πόρτα, ενώ νέα σχεδίαση έχουν οι ζάντες αλουμινίου που προσφέρονται σε διάσταση από 19’’ έως 22’’. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι στη γκάμα προστέθηκε και μία έκδοση R-Dynamic, με πιο έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Στην καμπίνα του εσωτερικού υιοθετούνται πλέον μία σειρά από αλλαγές και τεχνολογίες που έχουμε δει σε νεότερο μοντέλα της Land Rover. Σημαντικότερη χαρακτηρίζεται η προσθήκη της νεότερης γενιάς του συστήματος πολυμέσων Pivi Pro infotainment system, με την οθόνη αφής να είναι 48% μεγαλύτερη και τρεις φορές πιο φωτεινή σε σχέση με την προγενέστερη έκδοση. Παράλληλα, η ψηφιακή οθόνη των 12,3 ιντσών συνδυάζεται σήμερα και με απεικόνιση στο παρμπρίζ του οδηγού (head-up display). Σε επίπεδο τεχνολογίας, νέα προσθήκη αποτελεί η ασύρματη σύνδεση για Android Auto και Apple CarPlay, η ασύρματη φόρτιση για το κινητό, θύρες για USB σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου, αλλά και σύστημα φιλτραρίσματος για την καμπίνα του εσωτερικού με διαχείριση από smartphone. Τέλος καινούργια σχεδίαση έχει και το τιμόνι με τις τέσσερις ακτίνες και σήμερα με κουμπιά αφής, ενώ διαφοροποιημένη είναι και η σειρά των πίσω καθισμάτων με στόχο την μεγαλύτερη άνεση των επιβατών.

Όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα, το νέο Discovery θα διατίθεται με τέσσερις κινητήρες. Η έκδοση P300 με τον δίλιτρο τετρακύλινδρο απόδοσης 300 ίππων βρίσκεται στη βάση της γκάμας. Η νεότερη προσθήκη είναι ο εξακύλινδρος των 3.000 cc, ο οποίος με χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V έχει απόδοση 360 ίππων. Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, οι εκδόσεις D250 και D300 εφοδιάζονται με 3λιτρο κινητήρα, σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και απόδοση 250 και 300 ίππων, αντίστοιχα. Τέλος, όλες οι εκδόσεις του νέου Discovery θα προσφέρονται με την αερανάρτηση της Land Rover, ενώ μόνο η DS250 θα έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...