Νέα Mercedes-Maybach S-Class: Ο ορισμός της πολυτέλειας
Η ναυαρχίδα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας επέστρεψε καλύτερη από ποτέ
- -
- -
Από το 2015, την χρονιά που κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά της Mercedes-Maybach S-Class, περίπου 60.000 μονάδες έχουν πουληθεί παγκοσμίως. Το 2019, με 12.000 πωλήσεις, ήταν η πιο επιτυχημένη χρονιά του μοντέλου, με τις ταξινομήσεις στην Κίνα να ξεπερνούν κατά μέσο όρο τις 700, κάθε μήνα! Η νέα γενιά σκοπεύει να συνεχίσει σε αυτό ακριβώς το μονοπάτι επιτυχίας που έχει ξεκινήσει η σειρά, συνδυάζοντας την τελειότητα και τις κορυφαίες τεχνολογίες της νέας S-Class, με την αποκλειστικότητα που χαρακτηρίζει την Maybach.
Με μήκος σχεδόν 5,5 μέτρα, η νέα Maybach S-Class είναι
18 εκατοστά μακρύτερη από το μοντέλο, στο οποίο
βασίζεται – την νέα S-Class – με όλη την
διαφορά να αφορά αποκλειστικά το μακρύτερο μεταξόνιο και πιο
συγκεκριμένα, το χώρο για τους πίσω επιβάτες. Εξωτερικά, ξεχωρίζει
με την πρώτη ματιά. Στο εμπρός μέρος έχουμε νέο καπό με
λεπτομέρειες χρωμίου και φυσικά την χαρακτηριστική μεγάλη μάσκα της
Mercedes-Maybach. Στο πλάι, παρατηρούμε τις μακρύτερες πίσω πόρτες,
οι οποίες μπορούν να εξοπλιστούν με ηλεκτρονικό μηχανισμό για να
ανοίγουν και να κλείνουν αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού ή με
μία κίνηση του χεριού στον αέρα. Τέλος, εντύπωση κάνει το
φωτιζόμενο σήμα της εταιρίας, τοποθετημένο στις πίσω κολώνες.
Η ιδιαίτερη εμφάνιση του νέου μοντέλου μπορεί να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο, με την διχρωμία στην απόχρωση του αμαξώματος, η οποία χωρίζεται από μία οριζόντια χρωμιωμένη γραμμή, που διασχίζει όλο το μήκος του πλαϊνού του οχήματος και τοποθετείται με το χέρι.
Το εσωτερικό, βασίζεται και αυτό στην νέα S-Class. Αυτό σημαίνει πως και εδώ έχουμε το νέο σμιλευτό σχεδιασμό, με την κεντρική κονσόλα να μοιάζει πως αιωρείται μπροστά από το ταμπλό. Μέχρι και 5 διαφορετικές οθόνες μπορούν να τοποθετηθούν στην καμπίνα, με την κεντρική οθόνη OLED των 12,8 ιντσών να λειτουργεί σαν κέντρο ελέγχου υψηλής τεχνολογίας. Μπροστά από τον οδηγό προαιρετικά είναι διαθέσιμη μία 3D οθόνη 12,3 ιντσών, η οποία απεικονίζει τα υπόλοιπα οχήματα που βρίσκονται στο δρόμο, με υψηλής ευκρίνειας εφέ βάθους και σκιάς. Ο κρυφός φωτισμός τεχνολογίας LED, εκτός από τα δύο νέα διαθέσιμα χρώματα, για πρώτη φορά μπορεί και να προσαρμοστεί στα γούστα του χρήστη. Αυτό συμπεριλαμβάνει την ένταση του φωτός, το μέγεθος, αλλά και την θέση την οποία φωτίζει.
Το κατά 18 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο σε σχέση με την «απλή»
S-Class, επωφελή αποκλειστικά τον χώρο των πίσω επιβατών. Με την
συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών του συγκεκριμένου μοντέλου,
να ταξιδεύει καθήμενη στα πίσω καθίσματα, δεν είναι τυχαία η
προσοχή στην λεπτομέρεια, η οποία έχει δοθεί για το συγκεκριμένο
μέρος του αυτοκινήτου. Ο επιβάτης μπορεί να ρυθμίσει ξεχωριστά,
τόσο το κάθισμα, όσο και την πλάτη.
Το MBUX (Mercedes-Benz User Experience) είναι πιο εξελιγμένο από ποτέ, ενώ τώρα υπάρχει και η δυνατότητα εγκατάστασης του MBUX Interior Assist, για τους πίσω επιβάτες. Το συγκεκριμένο σύστημα αναγνωρίζει τις προθέσεις των επιβατών. Αναγνωρίζει την κατεύθυνση των ματιών, χειρονομίες του χεριού, αλλά και την γλώσσα του σώματος, ώστε να βοηθήσει με αυτόματες λειτουργίες του οχήματος, αναλόγως την ανάγκη. Η Mercedes-Maybach S-Class είναι επίσης σε θέση να αναγνωρίζει κινήσεις και χειρονομίες από τους πίσω επιβάτες με τη βοήθεια 3D καμερών λέιζερ, οι οποίες είναι τοποθετημένες στην οροφή.
Το αυτοκίνητο στην ολότητα του έχει κατασκευαστή με κύριο γνώμονα την άνεση και την πολυτέλεια. Αυτό φαίνεται τόσο στην ρύθμιση της αερανάρτησης, όσο και στο προαιρετικο E-Active Body Control. Το τελευταίο, χρησιμοποιεί μία κάμερα για να σκανάρει τον δρόμο μπροστά και να εξομαλύνει την οποιαδήποτε ανωμαλία βλέπει στο οδόστρωμα, ενώ παράλληλα προσφέρει έξτρα προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης από το πλάι, ανυψώνοντας το ύψος του οχήματος. Επίσης, προσφέρεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης, με δύο διαθέσιμες επιλογές, 4,5 και 10 μοιρών, μειώνοντας έτσι τον κύκλο στροφής κατά 1 ή 2 μέτρα, αντίστοιχα.
Το κορυφαίο επίπεδο ηχομόνωσης που προσφέρει το πολυτελές γερμανικό μοντέλο, ενισχύεται ακόμη περισσότερο, χάρη στα ηχομονωτικά υλικά που έχουν τοποθετηθεί σε μέρη όπως οι θόλοι των πίσω τροχών και οι πίσω κολώνες, αλλά και στο νέο σύστημα αντιστάθμισης των εξωτερικών θορύβων. Παράγοντας ηχητικά κύματα χαμηλής συχνότητας μέσω των ηχείων, αντικρούει τον θόρυβο που προσπαθεί να εισβάλει στην καμπίνα, δημιουργώντας έτσι ένα απολύτως γαλήνιο περιβάλλον.
Φυσικά, η νέα Maybach δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω στον τομέα της ασφάλειας και γι’ αυτό προσφέρει συστήματα ενεργητικής ασφάλειας τελευταίας τεχνολογίας, τους πρωτοποριακούς αερόσακους για τους πίσω επιβάτες, που πρωτοείδαμε στην νέα S-Class, αλλά και σύστημα αυτόνομης οδήγησης.
Μηχανικά, υιοθετεί τα υβριδικά σύνολα της Mercedes-Benz και τα συνδυάζει με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, 9G-TRONIC.
Σε πολλά μέρη, η πώληση της νέας Mercedes-Maybach S-Class θα
ξεκινήσει πριν το τέλος του έτους, ενώ στην Γερμανία θα
κυκλοφορήσει τη άνοιξη του 2021.