Ιδού το νέο Audi Q5 Sportback!

Η Audi αποκάλυψε το τρίτο CUV της γκάμας της, το Q5 Sportback, και μάλιστα με την κορυφαία έκδοση της σειράς να εφοδιάζεται με κινητήρα πετρελαίου

  • -
  • -

Μετά τα Q3 Sportback και e-tron Sportback, η Audi παρουσίασε το τρίτο crossover utility vehicle (CUV) της γκάμας της. Αυτή τη φορά, το αμάξωμα του Q5 ανασχεδιάστηκε ανάλογα έτσι ώστε να αποκτήσει κουπέ χαρακτηριστικά, δυναμικές γραμμές και αντίστοιχη εικόνα. Στο εμπρός μέρος τα περισσότερα στοιχεία είναι δανεισμένα από το Q5, με τους τονισμένους θόλους να ενισχύουν το σπορ, αλλά και περιπετειώδη χαρακτήρα του. Οι σημαντικότερες διαφορές εντοπίζονται μόλις αντικρύσει κανείς το αυτοκίνητο από το πλάι, με τη χαμηλή οροφή και τη διαφορετική πίσω κολώνα να διαμορφώνουν την κουπέ ταυτότητα του. Τα μικρότερα πίσω παράθυρα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σχεδίασης, ενώ το πίσω μέρος δείχνει επιβλητικό.


Παρά τις όποιες διαφοροποιήσεις η ευρυχωρία είναι ένα από τα στοιχεία που το διακρίνουν. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 510 lt, ενώ μπορεί να φτάσει και μέχρι τα 1.480 lt. Μάλιστα, για όσους επιθυμούν ακόμα καλύτερη διαμόρφωση των πίσω χώρων επιβατών, αλλά και αυτού των αποσκευών, προσφέρεται η δυνατότητα συρόμενου πίσω καθίσματος, το οποίο μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση του χώρου αποσκευών προσθέτοντας έως και 60 λίτρα επιπλέον.


Το
Q5 Sportback διακρίνεται για τον περιπετειώδη χαρακτήρα του και για αυτόν ακριβώς το λόγο διαθέτει σημαντική απόσταση από το έδαφος. Μάλιστα, με την αερανάρτηση που περιλαμβάνεται στον επιπλέον εξοπλισμό, το ύψος μπορεί να ρυθμιστεί μέσα από ένα μεγάλο εύρος και ανάλογα με τις απαιτήσεις.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, το Q5 Sportback θα είναι διαθέσιμο με δύο πετραλαιοκινητήρες και έναν κινητήρα βενζίνης! Ο δίλιτρος ντίζελ προσφέρεται με δύο διαφορετικές αποδόσεις. Στη μικρή εκδοχή η ισχύς αγγίζει τους 204 ίππους και τα 400 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται και με ένα σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 12V για βελτιωμένη αποδοτικότητα. Στην ισχυρότερη παραλλαγή του προσφέρει 286 ίππους και 620 Nm ροπής, ενώ το σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας είναι 48βολτο. Η συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζεται αποκλειστικά με το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο tiptronic και το σύστημα τετρακίνησης quattro, το οποίο έχει κατανομή 40/60 ανάμεσα στους εμπρός και πίσω τροχούς. Ο μοναδικός βενζινοκινητήρας για το Q5 Sportback είναι ο γνωστός δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος του Group, ο οποίος και αποδίδει για την περίσταση 265 ίππους και 370 Nm ροπής, με την αρωγή ενός συστήματος ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 12V.

 


Με κινητήρα πετρελαίου η κορυφαία έκδοση!

Στην κορυφή της γκάμας η Audi προτίμησε να τοποθετήσει μία πετρελαιοκίνητη έκδοση! Έτσι, το SQ5 Sportback θα εφοδιάζεται με τον τρίλιτρο ντίζελ κινητήρα απόδοσης 341 ίππων και 700 Nm ροπής. Η θηριώδης ροπή εκτοξεύει το γερμανικό CUV με αποτέλεσμα για τα πρώτα 100 km/h από στάση να απαιτούνται μόλις 5,1 sec, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Για μεγαλύτερη αποδοτικότητα και οικονομία καυσίμου, ο 3λιτρος κινητήρας συνδυάζεται και αυτός με τη σειρά του με ένα σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V.


Το SQ5 Sportback θα προσφέρεται αποκλειστικά με το αυτόματο 8άρ κιβώτιο tiptronic, αλλά και σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς. Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης και του σπορ διαφορικού της Audi, το οποίο έχει τη δυνατότητα να κατανέμει τη ροπή του κινητήρα ανάμεσα και στους πίσω τροχούς. Η ανάρτηση είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται η αερανάρτηση με δυνατότητα ρύθμισης του ύψους. Τέλος, όπως όλα τα μοντέλα της σειράς S, διαθέτει μία σειρά από σχεδιαστικές αναβαθμίσεις και παρεμβάσεις που το διαφοροποιούν με τα υπόλοιπα, αναδεικνύοντας τη σπορ φιλοσοφία και τα δυναμικά χαρακτηριστικά που το διακρίνουν.

Τα νέα Audi Q5 Sportback και SQ5 Sportback TDI κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας στο Μεξικό. Είναι ήδη διαθέσιμα για παραγγελία, ενώ το λανσάρισμα τους στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο πρώτο μισό του 2021.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...