Η Ford Mustang Mach-E διαθέσιμη στην Ευρώπη

Μια νέα εποχή φέρνει στη Ford η έλευση της αμιγώς ηλεκτροκίνητης Mustang Mach-E

  • -
  • -

Διαδικτυακά έγινε, στους εκπροσώπους ειδικού Τύπου η παρουσίαση της νέας Mustang Mach-E, η οποία έρχεται πλέον επίσημα και στην Ευρώπη, να αλλάξει, όπως τονίζει η Ford, την άποψη που βλέπουμε τα σπορ αυτοκίνητα. Αμιγώς ηλεκτροκίνητη, διαθέσιμη σε πολλές εκδόσεις, με αυτονομία που φτάνει έως και τα 610 χιλιόμετρα, με μικρή, αλλά και μεγάλη μπαταρία και μετάδοση της κίνησης στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς.

Στην πράξη πρόκειται για ένα SUV που συμπληρώνει τη γκάμα της Ford αλλά και της Mustang, του εμβληματικού αυτού σπορ μοντέλου. Συνδυάζει επιδόσεις και σπορ οδική συμπεριφορά, με χώρους, άνεση και κορυφαία τεχνολογία, σε ένα πακέτο, “καθαρό”, μηδενικών εκπομπών ρύπων. Στην αγορά της Γηραιά ηπείρου αναμένεται να είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2021.

Βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που εξελίχθηκε από την Ford Team Edition ειδικά για την Mustang Mach-E. Προσφέρει τέλεια κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες, γεγονός που ωφελεί την οδική συμπεριφορά του μοντέλου. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη ανάμεσα στους δύο άξονες, με τη βασική της έκδοσης standard-range να είναι 68 kWh και τη μεγάλη extended-range 88 kWh.

Η ισχύς της μπαταρίας μεταφέρεται σε ένα νέο, ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) στον πίσω άξονα που διαθέτει σύστημα ψύξης με λάδι, καθώς και σε ένα πρόσθετο στις τετρακίνητες εκδόσεις που βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρός άξονα. Η πισωκίνητη Mustang Mach-E αποδίδει 269 ίππους με τη μικρή μπαταρία και 294 ίππους με τη μεγάλη με τη ροπή να αγγίζει τα 430 Nm.

Ανάλογα, η τετρακίνητη, με την standard-range μπαταρία αποδίδει 269 ίππους, ενώ με τη μεγαλύτερη extended-range φτάνει τους 351 ίππους με ροπή 580 Nm, επιταχύνοντας από 0-100 km/h σε 5,1 και 5,6 sec, αντίστοιχα. Η Mustang Mach-E First Edition με τετρακίνηση και τη μεγάλη μπαταρία δεν θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά. Στην κορυφή τοποθετείται η Mustang Mach-E GT, η οποία διαθέτει στάνταρ τετρακίνηση και τη μεγάλη μπαταρία, αποδίδοντας 487 ίππους και 860 Nm ροπής, με την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,7 sec!

Οι μηχανικοί της Ford έκαναν νέες ρυθμίσεις στην αμιγώς ηλεκτρική Mustang, έτσι ώστε να προσαρμόσουν την ανάρτηση στους στενότερους ευρωπαϊκούς δρόμους, αλλά και να προσδώσουν στο μοντέλο, πιο σπορ συμπεριφορά. Επιπλέον, παρέχεται και συμβατός με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, εξοπλισμός φόρτισης. Το Ford Connected Wallbox για οικιακή χρήση, με ισχύ 7,4 kW και 11 kW φορτίζει τη Mustang Mach-E από το 10 έως το 80% σε περίπου έξι ώρες, ενώ όπως μας είπαν οι άνθρωποι της Ford σε σχετική ερώτηση, θα στοιχίζει 600 ευρώ. Επιπλέον, σε ταχυφορτιστή 150 kW η έκδοση extended-range ανακτά σε μόλις 10 λεπτά 119 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ για το 10 μέχρι το 80% απαιτεί 45 λεπτά της ώρας.

Τρία είναι τα διαθέσιμα προφίλ οδήγησης: Whisper, Active και Untamed. Το πρώτο εστιάζει στην άνεση και την αθόρυβη λειτουργία που θα εκτιμηθεί στην καθημερινότητα, ενώ το EcoMode συμβάλει στην αποδοτικότητα. Από την άλλη, το Untamed αναδεικνύει τις σπορ αρετές του μοντέλου. Το τιμόνι αποκτά πιο μεστή αίσθηση, ενώ παράγεται και ένα ήχος που συμβάλει στη γενικότερη σπορ αίσθηση.

Εκτός από ευρύχωρο, με ανέσεις, ακόμα και για πέντε επιβαίνοντες και αποσκευές 402 lt, το εσωτερικό της Mustang Mach-E προσφέρει κορυφαία τεχνολογία που υπογραμμίζεται από το νέας γενιάς σύστημα SYNC.  Παρέχει δυνατότητες εξατομίκευσης για περισσότερες από 80 ρυθμίσεις, διαβάζοντας τις ανάγκες του εκάστοτε οδηγού, αν είναι πάνω από ένας με τις οποίες προσαρμόζεται. Όπως χαρακτηριστικά μας είπαν οι άνθρωποι της Ford, η Mustang Mach-E διαθέτει δυνατότητες μάθησης, αφού κατανοεί τις συνήθεις του οδηγού με την πάροδο του χρόνου.

Η μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 15,5 ιντσών που κυριαρχεί στο ταμπλό, διακρίνεται για την ευκολία χρήσης που προσφέρει, αφού έχει μελετηθεί έτσι ώστε να πηγαίνει το πολύ με δύο κινήσεις εκεί που θέλετε, χωρίς να διαθέτει επιλογή “back”. Επιπλέον, κατά απαίτηση των πελατών της Ford, η οθόνη αφής διαθέτει στο κάτω μέρος της, ένα φυσικό κουμπί ρύθμισης του ήχου. Φυσικά, με το μεγάλο μέγεθός της μπορεί να προβάλει μέσω Apple CarPlay και Android Auto τις πληροφορίες του smartphone στο πάνω μέρος της.

Τέλος, πλούσιο είναι και το πακέτο ασφάλειας που διαθέτει η Mustang Mch-E. Μεταξύ άλλων υπάρχει το Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring, που διατηρεί αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου με βάση το προπορευόμενο όχημα, ενώ μπορεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο και να εκκινήσει εκ νέου. Επίσης, το Pre-Collision Assist με Auto Emergency Braking, που ανιχνεύει πεζούς αλλά και δίκυκλα και φρενάρει αυτόματα αν χρειαστεί και εφόσον ο οδηγός δεν έχει αντιδράσει.

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...