Νέο Isuzu D-Max: Έτοιμο για απόβαση στην ευρωπαϊκή αγορά

Το νέο Isuzu D-Max διαθέτει ανανεωμένο στιλ, πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και σύγχρονες τεχνολογίες

  • -
  • -

Η στιγμή που το Isuzu D-Max θα είναι διαθέσιμο και στην ευρωπαϊκή αγορά πλησιάζει. Από το Μάρτιο τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα στη γηραιά ήπειρο, ενώ λίγο αργότερα αναμένεται να συμβεί το ίδιο και στην ελληνική αγορά. Η νεότερη γενιά του D-Max διακρίνεται για την αναβαθμισμένη σχεδίαση, τις σύγχρονες τεχνολογίες, αλλά και τις βελτιωμένες εκτός δρόμου ικανότητες. Μάλιστα, σύμφωνα με τους τεχνικούς της Isuzu σημαντικά καλύτερη είναι η άνεση και η ποιότητα που το διακρίνει. Όπως εύκολα διακρίνουμε από τις εικόνες η εικόνα του έχει διαφοροποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, τονίζοντας το δυναμικό του χαρακτήρα. Σημαντικά διαφοροποιημένο είναι και το εσωτερικό, με νέο ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, αλλά και τα απαραίτητα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Καινούργια είναι η ανάρτηση εμπρός και πίσω, η οποία προσφέρει βελτιωμένο επίπεδο άνεσης, χωρίς όμως περιορισμούς στις εκτός δρόμου ικανότητες του. Προσφέρεται δικίνητο, αλλά και με κίνηση που μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ υπάρχει δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού. Ενισχυμένο είναι το αμάξωμα, ενώ καινούργια είναι η προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Τέλος, νέο είναι και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο πλέον είναι ηλεκτρικό.

Ακόμα μεγαλύτερη είναι η αναβάθμιση που έχει δεχθεί το D-Max σε επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας. Στο εντυπωσιακό πακέτο περιλαμβάνεται σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, έξυπνο σύστημα διατήρησης ταχύτητας και σύστημα διατήρησης λωρίδας. Και μάλιστα τα παραπάνω περιλαμβάνονται σε όλες τις εκδόσεις του ιαπωνικού pick up. Εφοδιάζεται με κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 164 ίππων και 360 Nm ροπής, ο οποίος και είναι σύμφωνος με τις αυστηρές εκπομπές ρύπων Euro 6D. Μάλιστα, θα είναι διαθέσιμο τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο, σε κάθε περίπτωση με έξι σχέσεις. Η ικανότητα έλξης αγγίζει τους 3,5 τόνους, ενώ μπορεί να μεταφέρει φορτίο ενός τόνου! Θα διατίθεται σε τρεις τύπος αμαξώματος, με σύστημα μετάδοσης στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς, ενώ στην ευρωπαϊκή αγορά θα προσφέρεται σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού.

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...