Οι κινητήρες του νέου Nissan Qashqai

Όλες οι εκδόσεις του SUV θα είναι εξηλεκτρισμένες, με κορυφαία την e-POWER με 190 ίππους

  • -
  • -

Στο πνεύμα της εποχής, η Nissan εφοδιάζει με υβριδική τεχνολογία κάθε έκδοση του νέας γενιάς Qashqai, το οποίο θα λανσαριστεί μέσα στο 2021. Από τη μία ο 1.3 turbo βενζίνης (με 140 και 160 ίππους) θα εφοδιάζεται με σύστημα mild hybrid 12V, ενώ από την άλλη θα κάνει πρεμιέρα στην Ευρώπη η τεχνολογία e-POWER. Εδώ ο κινητήρας βενζίνης 1.5 χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, με την κίνηση των τροχών να γίνεται μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ.  

Δείτε το εσωτερικό του νέου Qashqai

1.3 DiG-T PETROL 140PS/160PS 12V ALiS MILD HYBRID

Το σύστημα 12V ALiS (Advanced Lithium-ion battery System) είναι η πιο προσιτή λύση εξηλεκτρισμού, η οποία χωρίς ακριβά εξαρτήματα ή σημαντική αύξηση του βάρους (μόλις 22 κιλά), προσφέρει υποβοήθηση στη ροπή και περιορισμό σε κατανάλωση/ρύπους. Εκτιμάται ότι η μείωση στις εκπομπές CO2 θα είναι της τάξης των 4 gr/km.

Ο 1.3 turbo 12V (που πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d) θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (με κίνηση εμπρός στις εκδόσεις 140 και 160 ίππων) και με το αυτόματο CVT (με 160 ίππους και κίνηση είτε στους εμπρός είτε σε όλους τους τροχούς). Η μέγιστη ισχύς εμφανίζεται στις 5.500 rpm, ενώ η ροπή των 270 Nm στην έκδοση 160 PS CVT στις 1.750 rpm.

E-POWER

Το Qashqai e-POWER θα λανσαριστεί σε δεύτερο στάδιο, το 2022. Κινείται αποκλειστικά μέσω ενός ηλεκτρικού μοτέρ 190 ίππων, το οποίο χαρίζει την άμεση επιτάχυνση ενός ηλεκτρικού μοντέλου. Υπάρχει όμως και κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1.5 lt και ισχύος 157 PS. Λειτουργεί ως γεννήτρια για την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας. Έτσι η μπαταρία δε χρειάζεται εξωτερική πηγή για να φορτίσει (δεν υπάρχει δηλαδή το άγχος της αυτονομίας), από την άλλη όμως δεν είναι ένα αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων. Η Nissan δεν έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής στοιχεία για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 του Qashqai e-POWER.

Το e-POWER διαθέτει τρεις θέσεις λειτουργίας: Standard, Sport και Eco. Η πρώτη είναι για καθημερινή οδήγηση που παραπέμπει σε αίσθηση αυτοκινήτου με συμβατικό κινητήρα, η Sport προσφέρει πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, ενώ η Eco βελτιώνει τη διαχείριση της ενέργειας και επιτρέπει στον οδηγό να φορτίζει πιο αποτελεσματικά την μπαταρία στον αυτοκινητόδρομο. Το e-Pedal (όπως στο Leaf), επιβραδύνει το Qashqai χωρίς ο οδηγός να πατήσει το φρένο, απλά σηκώνοντας το πόδι του από το γκάζι.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...