Η νέα διεθνής τηλεοπτική καμπάνια του Opel Crossland [Video]

Tο νέο Crossland είναι ο ήρωας της καθημερινότητάς μας

  • -
  • -

Με το χαρακτηριστικό νέο πρόσωπο της Opel  και διακοσμητικές χρωμιωμένες λωρίδες εμπρός, στο περίγραμμα των παραθύρων και στο πλάι, το νέο Opel Crossland είναι ένα αυτοκίνητο που αναμφίβολα ξέρει να κερδίζει την προσοχή. Αυτό είναι και το θέμα της νέας, αντισυμβατικής διαφήμισης του Crossland, που παρουσιάζει όλες τις αρετές του, κάνοντας χρήση μιας ιδιαίτερης αισθητικής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο διαφημιστικό σποτ, οι χαρακτήρες δηλώνουν στους λογαριασμούς τους στα social media τον ενθουσιασμό τους για το νέο τους αυτοκίνητο και τα πλεονεκτήματά του.

Αν και όλοι οι οδηγοί θέλουν το αυτοκίνητό τους να μοιάζει για πάντα καινούργιο, εν τούτοις η καθημερινότητα αλλάζει τα σχέδιά τους. Κυρίως εάν έχουν παιδιά ή κατοικίδια. Το να αφήνουν στο σπίτι το πιστό τους σκυλάκι δεν θεωρείται επιλογή όταν έχουν το Crossland, αφού είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να συνδυάζει και τα δύο – μπορεί να ανταπεξέρχεται σε όλες τις απαιτήσεις τις καθημερινότητας, χωρίς να χάνει στιγμή τη γοητεία του. Ή όπως συνοψίζει το μότο της καμπάνιας: “Beauty isn´t scared of Life” «Ομορφιά γεμάτη Ζωή»

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της διεθνούς καμπάνιας έγινε από τη διαφημιστική εταιρεία “VELOCITY McCann” που εδρεύει στη Φρανκφούρτη.

Το νέο Opel Crossland είναι διαθέσιμο από 16.700 ευρώ.

Δείτε αναλυτικά τιμές, τεχνικά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό για όλες τις εκδόσεις

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...