Ήρθε στην Ελλάδα το νέο Citroen C4 C-Cross - Δείτε τις τιμές
Το ολοκαίνουριο μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με μοτέρ βενζίνης, diesel και ηλεκτρικό
- -
- -
Η Citroen παρουσίασε και επίσημα το νέο C4 C-Cross, το νέο compact χάτσμπακ, που σχεδιαστικά παραπέμπει σε crossover.
Eίναι το μοντέλο της νέας γενιάς από τη Citroën,
εμπνευσμένο από τις ασυμβίβαστες ανάγκες των σύγχρονων πελατών. Με
σχεδίαση που παντρεύει τα στοιχεία ενός υπερυψωμένου crossover και
ενός coupe καταφέρνει να γίνει πόλος έλξης σε επίπεδο θέασης.
Έρχεται με ψαγμένο στις λεπτομέρειες design που στο σύνολο
προσδίδει χαρακτήρα, ενώ ταιριάζει άριστα ανάμεσα στους δυο
κόσμους, των mainstream μικρομεσαίων και των επίκαιρων C-SUV. Τα
156 mm απόσταση από το έδαφος υποστηρίζουν το περιπετειώδες και
απελευθερωτικό εκδρομικό ταλέντο, την ίδια στιγμή που χρησιμοποιεί
τροχούς μεγάλης διαμέτρου, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα επιβλητική
και premium αεροδυναμική σιλουέτα.
Με μεγάλο μεταξόνιο (2.670 mm) το αυτοκίνητο βρίσκεται στην καρδιά
της κατηγορίας C, βάσει των διαστάσεών του (μήκος 4.360 mm, πλάτος
1.800 mm, ύψος 1.525 mm). Φυσικά η ανθρωποκεντρική Citroen δεν θα
άφηνε το σαλόνι σε δεύτερη μοίρα, άλλωστε αποτελεί προτεραιότητα η
ικανοποίηση σε ανέσεις. Εδώ μια απόλυτη εμπειρία ολιστικής άνεσης
προκύπτει από ένα ευρύχωρο εσωτερικό που θυμίζει ανώτερη κατηγορία.
Παραπάνω από 16 αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν μέσα στην πολυτελή και
σύγχρονη ποιοτικά, σχεδιαστικά και σε επίπεδο επίκαιρων παροχών,
καμπίνα. Με 39 lt χωρητικότητα στο σύνολο, τίποτα δεν θα μείνει
διάσπαρτο εντός της καμπίνας ενώ τα 380 lt του πορτ μπαγκαζ,
εξασφαλίζουν επαρκείς αποσκευές για το σύνολο των επιβατών.
Όλα τα οφέλη του προγράμματος Citroën Advanced Comfort είναι διαθέσιμα στην νέα C4 C-Cross. Η ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions και τα καθίσματα Advanced Comfort είναι σταθερές αξίες που απολαμβάνει το μικρομεσαίο SUV της Citroen, ενώ το μοντέρνο ταμπλό, προσφέρεται με digital τρόπους, σύγχρονη ενημέρωση και διαδραστικότητα.
Μια εμπειρία άνεσης που ενισχύεται από τις 20 τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, όπως το Highway Driver Assist, ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2 και 6 τεχνολογίες συνδεσιμότητας.
Το γαλλικό μοντέλο θα προσφέρεται με αποδοτικούς
κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και σε αμιγώς ηλεκτρική
έκδοση. Θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, ανάλογα
φυσικά και με την έκδοση. Η βασική έκδοση είναι αυτή με τον
κινητήρα των 1.200
cc απόδοσης 100 ίππων και τιμή τα
17.950 ευρώ. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμο
με τον ίδιο κινητήρα, αλλά και ισχύ 130 και 155 ίππων,
αντίστοιχα. Η τελευταία και ισχυρότερη έκδοση της σειράς
κοστίζει 28.400 ευρώ. Οι εκδόσεις πετρελαίου θα είναι δύο,
με τον BlueHDi να προσφέρεται με ιπποδύναμη 110 και 130 ίππων.
Αναλυτικά οι τιμές για όλες
τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου του e-C4
C-Cross:
(1) Εκτιμώμενο εύρος – εν αναμονή της κοινοποίησης της επίσημης
έγκρισης τύπου
Αναμφίβολα, μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η αμιγώς
ηλεκτρική εκδοχή, που λανσάρεται ταυτόχρονα με τις
εκδόσεις των θερμικών κινητήρων. Το πέμπτο από τα μοντέλα που θα
ωθήσουν στον εξηλεκτρισμό τη γκάμα της Citroen, υπόσχεται αυτονομία
350 km με απόδοση 100 kW (136 hp), ενώ προσφέρει
βελτιστοποιημένο χρόνο φόρτισης.
Σε ταχυφορτιστή 100 kW, η μπαταρία επαναφορτίζεται με ρυθμό 10
km/min, πράγμα που σημαίνει πως σε 30 λεπτά της ώρας, έχει φορτίσει
στο 80%. Με wall box οικιακό 32 A, η επαναφόρτιση
επιταχύνεται και διαρκεί 7,5 ώρες σε μονοφασικό ρεύμα ή ακόμη και 5
ώρες σε τριφασικό, με τη χρήση του standard εσωτερικού φορτιστή 11
kW.
Θετικές εντυπώσεις αφήνει και η τιμή της βασικής έκδοσης
του e-C4, που με την κρατική επιδότηση υποχωρεί στα 28.340
ευρώ.
Αναλυτικά οι τιμές του
ηλεκτρικού e-C4 C-Cross, χωρίς και με κρατική
επιδότηση:
Έκδοση |
Λιανική τιμή |
Λιανική τιμή με επιδότηση |
50 kWh 136 PS Feel |
33.800€ |
28.348€ |
50 kWh 136 PS Feel Pack |
34.500€ |
28.935€ |
50 kWh 136 PS Shine |
36.100€ |
30.277€ |
50 kWh 136 PS Shine Pack |
37.400€ |
32.875€ |
50 kWh 136 PS Exclusive |
38.400€ |
33.754€ |
Σημειώστε, πως σε κάθε περίπτωση το επίπεδο εξοπλισμού είναι πλούσιο από τη βασική έκδοση (Feel), περιλαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Σύντομα θα ακολουθήσουν και οι οδηγικές εντυπώσεις.