Ποιο σπορ Hyundai Ν θα αγοράζατε;

Το σουπερμίνι i20 με 204 ίππους ή το "οικογενειακό" i30 με 280 ίππους;

  • -
  • -

Δυναμικό μπάσιμο στην κατηγορία των σπορ hatch κάνει η Hyundai, λανσάροντας στην ευρωπαϊκή αγορά δύο νέα μοντέλα της οικογένειας Ν: το εντελώς νέο i20 N με 204 ίππους από τον 1.6 turbo και το ανανεωμένο i30 N, με ισχύ πλέον στους 280 ίππους και 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη!

Όπως πληροφορηθήκαμε, τα δύο αυτοκίνητα αναμένονται στην Ελλάδα την άνοιξη, ενώ τις τιμές τους θα τις μάθουμε λίγο πριν εμφανιστούν στις εκθέσεις της Hyundai.

Αφού διαβάσετε πληροφορίες για τα δύο Hyundai N (πατήστε πάνω στο όνομα κάθε μοντέλου για να μάθετε όλες τις λεπτομέρειες), ψηφίστε ποιο από τα δύο προτιμάτε.


Hyundai i20 N


Κάτω από το καπό του hot supermini συναντάμε τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.600 cc, ο οποίος και αποδίδει 204 ίππους και 275 Nm ροπής. Αν συνυπολογίσουμε ότι το βάρος του αγγίζει τα 1.190 κιλά, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι διαθέτει κορυφαία αναλογία κιλών ανά ίππο. Είναι χαρακτηριστικό ότι για τα πρώτα 100 km από στάση απαιτούνται 6,7 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 km/h. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι η ροπή των 275 Nm είναι διαθέσιμη από χαμηλά, και συγκεκριμένα από τις 1.750 rpm έως τις 4.500 rpm. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο και έχει δεχθεί μία σειρά από αλλαγές για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην αυξημένη ισχύ και ροπή. Με δεδομένο το γεγονός ότι η κίνηση μεταδίδεται από τους εμπρός τροχούς, το i20 N εφοδιάζεται προαιρετικά και με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ενδιαφέρον έχει η προσθήκη launch control, αλλά και του Rev Matching.

Hyundai i30 N


Η σημαντικότερη διαφοροποίησή του – πέρα από το σχεδιαστικό φρεσκάρισμα – είναι η επιλογή του N DCT, ενός 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που διατίθεται προαιρετικά στην κορυφαία έκδοση Performance Package, στην οποία ο 2λιτρος turbo κινητήρας αποδίδει πλέον 280 ίππους, 5 περισσότερους από το απερχόμενο i30 N (η ροπή έχει αυξηθεί κατά 39 Nm, στα 392 Nm). Η ισχύς της βασικής έκδοσης παραμένει στα 250 PS, με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο να είναι εδώ η μόνη επιλογή. Και στις δύο εκδόσεις η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, όμως η έκδοση με τους 280 ίππους χρειάζεται πλέον 5,9 sec για το 0-100 km/h (έναντι 6,1 sec στο απερχόμενο μοντέλο).

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...