Όλα τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζει η Volkswagen
Θα παρουσιάζει τουλάχιστον ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο κάθε χρόνο!
- -
- -
Το πλάνο εξηλεκτρισμού της γκάμας της επιταχύνει η Volkswagen,
γνωστοποιώντας σε συνέντευξη Τύπου πως από εδώ και στο εξής
στοχεύει να παρουσιάζει τουλάχιστον ένα νέο αμιγώς
ηλεκτρικό μοντέλο κάθε χρόνο. Μάλιστα, ο επικεφαλής της
γερμανικής εταιρείας,
Ralf Brandstattet,
υποστήριξε πως μέχρι το 2030 υπολογίζει πως περισσότερο από
το 70% της γκάμας της θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά
μοντέλα. Ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με το αντίστοιχο που είχε
ανακοινωθεί πριν από μερικούς μήνες! Ο στόχος της Volkswagen είναι
μέχρι το 2030, το 50% των πωλήσεων σε Ηνωμένες Πολιτείες
και Κίνα να αφορά τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Βέβαια, ο
Brandstattet δεν παρέλειψε να συμπληρώσει πως οι κινητήρες
εσωτερικής καύσης θα εξακολουθούν να υπάρχουν στη γκάμα της
γερμανικής εταιρείας, διατηρώντας μάλιστα σημαντικό ρόλο σε πολλές
αγορές παγκοσμίως.
Όμως, στη Volkswagen είναι σαφές ότι έχουν επικεντρωθεί στον εξηλεκτρισμό της γκάμας και μετά τα ID.3 και ID.4, μέσα στο 2021 θα δούμε τρία ακόμα νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Ο λόγος για το υψηλών επιδόσεων ID.4 GTX, το κουπέ SUV ID.5, αλλά και το θηριώδες SUV ID.6, το οποίο όμως θα είναι διαθέσιμο μόνο στην Κίνα. Το 2022 θα λανσαριστεί το πολυμορφικό και φουτουριστικό ID Buzz, για να ακολουθήσει το Aero B Estate. Ένα μοντέλο που θα ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του πρωτοτύπου ID Vizzion.
Βέβαια, για τη Volkswagen στρατηγική σημασία έχει το ID.1, που θα αποτελέσει το πιο μικρό και προσιτό μοντέλο της σειράς ID, αλλά αναμένεται να παρουσιαστεί το 2025. Ήδη έχει ξεκινήσει η εξέλιξη της νέας πλατφόρμας MEB-Lite, επάνω στην οποία θα βασιστούν τα μικρότερου μεγέθους μοντέλα με μπαταρία χωρητικότητας 45 kWh. Μάλιστα, στην ίδια πλατφόρμα θα βασιστεί και το κόμπακτ χάτσμπακ ID.2, με τα δύο συγκεκριμένα μοντέλα να τοποθετούνται στη βάση της οικογένειας ID.
Τέλος, η ναυαρχίδα και το μεγάλο στοίχημα της Volkswagen είναι το poject Trinity που θα αποκαλυφθεί το 2026. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό σενταν, που θα χτιστεί επάνω σε μία νέα πλατφόρμα και μέχρι το 2030 θα μπορεί να προσφέρει σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4. Κάτι που σημαίνει ότι σε συγκεκριμένες συνθήκες και δρόμους, το αυτοκίνητο θα κινείται μόνο του χωρίς επιτήρηση.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο επικεφαλής της Volkswagen επιβεβαίωσε πως θα δούμε και επόμενες γενιές για τα Golf, Tiguan, Passat και T-Roc, κάτι που μοιάζει δύσκολο για τα Touran και Arteon.