Το νέο Volkswagen Caddy Van 5 στην Ελλάδα από 16.007 €
Η διάθεση της 5ης γενιάς του δημοφιλούς επαγγελματικού στην χώρα μας έχει ήδη ξεκινήσει
- -
- -
Το πλήρως ανανεωμένο Volkswagen Caddy Van ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα και στην Ελλάδα. Η πέμπτη γενιά του επιτυχημένου μοντέλου της Volkswagen είναι διαθέσιμη σε δύο παραλλαγές αμαξωμάτων με το νέο μοντέλο να βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB, που χρησιμοποιείται και στο νέο Golf, υιοθετώντας πολλές προηγμένες τεχνολογίες του τελευταίου, οι οποίες κάνουν την οδήγηση του Caddy ευκολότερη και πιο ασφαλή.
Η μετάβαση στην πλατφόρμα MQB είναι εμφανέστατη ακόμα και εξωτερικά, από το μακρύτερο μεταξόνιο. Έχοντας φτάσει τα 2.755 χιλιοστά, εξασφαλίζει στο Caddy – χάρη στις νέες αναλογίες – μία πιο δυναμική εμφάνιση, ενώ οι σχεδιαστές φρόντισαν να έχει κορυφαία αεροδυναμική, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας Cd να έχει μειωθεί στο 0,30 (από 0,33 στο προηγούμενο μοντέλο), νέο σημείο αναφοράς της κατηγορίας.
Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του νέου Caddy, περιλαμβάνεται η
προαιρετική ηλεκτρική υποβοήθηση για το κλείσιμο των συρόμενων
θυρών καθώς και για την πίσω πόρτα. Νέες είναι οι ζάντες αλουμινίου
- για πρώτη φορά και 18 ιντσών - ενώ νέοι και οι προβολείς και τα
πίσω φώτα LED. Για πρώτη φορά υπάρχει διαθέσιμο σύστημα κλειδώματος
και εκκίνησης “Keyless Access”. Με την κορυφαία έκδοσή του, την
“Keyless Access/Advanced”, το μόνο που χρειάζεται να κάνουν οι
χρήστες του Caddy είναι να το πλησιάσουν με το κλειδί στην τσέπη,
έτσι ώστε εάν επιθυμούν, το σύστημα κεντρικού κλειδώματος να
ξεκλειδώσει το Caddy χωρίς καν να αγγίξουν τη λαβή της πόρτας.
Επιπλέον, τα νέα ισχυρά εσωτερικά φώτα LED στον χώρο φόρτωσης, το Backpanel (η αναδιπλούμενη προς τα εμπρός πλάτη καθίσματος που μετατρέπεται σε επιφάνεια γραφείου) τα AGR ergoComfort καθίσματα και η παροχή ρεύματος για εξωτερικές συσκευές 230 V, αναβαθμίζουν σημαντικά το νέο Caddy.
Στο εσωτερικό, η πέμπτη γενιά του 100% νέου Caddy εντυπωσιάζει με λύσεις υψηλής τεχνολογίας και αισθητά μεγαλύτερους χώρους. Το Caddy Van παρέχει χώρο φόρτωσης 3,1 κ.μ. (όπως ορίζεται από το πρότυπο SAE V6), ενώ στο Caddy Van Maxi η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 3,7 κ.μ.. Ο διαθέσιμος χώρος αυξάνεται από τον πλήρως επανασχεδιασμένο πίσω άξονα. Πλέον, το Caddy Van μπορεί να φιλοξενήσει μια ευρωπαλέτα στο πίσω μέρος, καθώς το μέγιστο πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών έχει αυξηθεί στα 1.230 χιλιοστά. Χάρη στις συρόμενες πόρτες που έχουν αυξηθεί σε πλάτος πάνω από τα 840 χιλιοστά (προηγουμένως 701 χιλιοστά), το νέο Caddy Van Maxi φιλοξενεί και μια δεύτερη ευρωπαλέτα, φορτωμένη από το πλάι - ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι παλέτες μπορούν να φορτωθούν με διάφορους τρόπους: είτε πλάγια τόσο στο κέντρο όσο και στο πίσω μέρος, είτε πλάγια στο κέντρο και κατά μήκος πίσω. Το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης έως το διαχωριστικό είναι 1.797 χιλιοστά (Van) και 2.150 χιλιοστά (Van Maxi).
Οι επιβατικές (MPV) και Kombi εκδόσεις, οι οποίες
αναμένονται στην Ελλάδα από τα τέλη Ιουλίου, θα
διατίθενται στάνταρ με πέντε θέσεις. Είτε με μικρό είτε με μεγάλο
μεταξόνιο, μπορούν επίσης να παραγγελθούν προαιρετικά, όπως
συνέβαινε και στο προηγούμενο μοντέλο, με μια τρίτη σειρά
καθισμάτων, με τα μεμονωμένα και ανεξάρτητα αφαιρούμενα καθίσματα
στο πίσω μέρος να μετατρέπουν το Caddy σε επταθέσιο. Φυσικά, τα
καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς στην επιβατική έκδοση και το Kombi
μετακινούνται στο διαμήκη άξονα και αναδιπλώνονται ή – της δεύτερης
σειράς – αφαιρούνται. Το Kombi και το οικογενειακό MPV διαθέτουν
χώρο αποσκευών έως 2.556 λίτρων.
Για τον έλεγχο και τον χειρισμό του νέου Caddy, ο οδηγός απολαμβάνει ευκολίες αντίστοιχες του νέου Golf. Διαθέσιμα αναλογικά όργανα με ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών είτε - προαιρετικά, και στάνταρ σε κάποιες εκδόσεις - το νέο “Digital Cockpit”. Ανάλογα με την έκδοση, είτε στάνταρ είτε προαιρετικά διατίθενται ραδιόφωνο και συστήματα πλοήγησης με οθόνες αφής 6,5, 8,25 ή 10 ιντσών. Η σύνδεση του Digital Cockpit και του συστήματος πλοήγησης Discover Pro των 10 ιντσών σε μία ενιαία μονάδα, δημιουργεί ένα νέο ψηφιακό σύνολο ενδείξεων και στοιχείων ελέγχου, το “Innovision Cockpit”, γνωστό μας και από το Golf. Υπάρχει πρόσβαση σε online υπηρεσίες ενώ τα καινοτόμα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, κάτω από το σύστημα infotainment, είναι για πρώτη φορά επίσης ψηφιακά, με εύχρηστα συρόμενα ρυθμιστικά αφής (touch sliders).
Το νέο Caddy διατίθεται με συνολικά 19 συστήματα υποβοήθησης, με 5 από αυτά να είναι εντελώς νέα ενώ τα άλλα έχουν αναβαθμιστεί εκτενώς. Παράλληλα, το επαγγελματικό μοντέλο για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο στη συγκεκριμένη κατηγορία αστικών van διανομών, με υποβοήθηση ελιγμών τρέιλερ, το Trailer Assist.
Οι διαθέσιμοι κινητήρες του Caddy είναι τέσσερις. Ένας 2λιτρος TDI με εκδόσεις των 75 PS, 102 PS και 122 PS, οι οποίες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7-σχέσεων και ένας TSI βενζινοκινητήρας με ισχύ 114 PS, ενώ από το επόμενο έτος θα είναι διαθέσιμος και ένας turbo κινητήρας φυσικού αερίου, ο οποίος θα βασίζεται στον TGI και θα αποδίδει 130 PS, καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid).
Το νέο Caddy Van είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στην
Ελλάδα, με προτεινόμενη τιμή λιανικής από 16.007 €
για την έκδοση Caddy Van 2.0 TDI 75 PS. Αναλυτικότερα, οι
διαθέσιμες εκδόσεις με τις αντίστοιχες τιμές στον Πίνακα που
ακολουθεί.