Πλήρης αποκάλυψη για την 11η γενιά του Honda Civic
Με απλούστερο design και πιο premium αίσθηση
- -
- -
Η Honda μόλις παρουσίασε πλήρως, την 11η γενιά του επιτυχημένου μοντέλου της, Civic Sedan, για την αμερικανική αγορά και είναι γεμάτη με νέες τεχνολογίες όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το ηχοσύστημα από την Bose, αλλά και πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση μέσα και έξω. Στόχος φυσικά είναι παραμονή του ιαπωνικού μοντέλου στις κορυφαίες θέσεις των επιλογών του αγοραστικού κοινού.
Όπως είχαμε δει και στο πρόσφατο
βίντεο των σχεδιαστών της μάρκας, που αφορούσε την φιλοσοφία
αρχιτεκτονικής του εσωτερικού, η Honda
προσπάθησε να απλοποιήσει την εμφάνιση του νέου Civic τόσο
εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, πατώντας πάνω στην φιλοσοφία που
έκανε τα Civic προηγούμενων δεκαετιών τόσο επιτυχημένα: «Man
Maximum / Machine Minimum».
Αυτό οδήγησε σε ένα απλούστερο design, με λιγότερη πληροφορία στην σχεδίασες (γραμμές, ακμές κτλ), κάτι που χαρίζει στο νέο μοντέλο και μια πιο premium εμφάνιση. Αυτό στην πράξη μεταφράζεται με διάφορες αλλαγές στο σύνολο του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, η βάση του παρμπρίζ μετακινήθηκε μερικούς πόντους προς τα πίσω, δίνοντας έτσι μία μακρύτερη όψη στο καπό, που θυμίζει πιο κλασικά μοντέλα, ενώ παράλληλα έχουν διατηρηθεί μόνο οι απολύτως απαραίτητες σχεδιαστικές πινελιές που δημιουργούν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Η 11η γενιά φέρει φαρδύτερα μετατρόχια πίσω τα οποία
υποστηρίζονται από φαρδύτερους θόλους αλλά και αντίστοιχα πίσω φώτα
τεχνολογίας LED. Συνολικά 8 αποχρώσεις θα είναι διαθέσιμες,
συμπεριλαμβανομένων και 3 νέων: Meteorite Gray Metallic, Sonic Gray
Pearl, αλλά και την αποκλειστική Morning Mist Blue Metallic.
Το εσωτερικό αν και μοντέρνο, σε αντίθεση με τις τάσεις της εποχής, διατηρεί τους φυσικού διακόπτες για βασικές λειτουργίες όπως το air condition και την ένταση του ραδιοφώνου, ενώ στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται μία οθόνη για το infotainment 7 ή 9 ιντσών, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να φτάνει τις 10,2 ίντσες. Το infotainment συνδέεται ασύρματα μέσω Apple CarPlay και Android Auto, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει διαθέσιμη και ασύρματη φόρτιση.
Το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 3,5 εκατοστά και το μετατρόχιο κατά 1,5 εκατοστό, σε σχέση με τον προκάτοχο του, συμβάλλοντας έτσι σε πιο σταθερή συμπεριφορά. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις, η Honda κατάφερε να κάνει το νέο Civic και πιο άκαμπτο από ποτέ, χρησιμοποιώντας σίδερο υψηλής αντοχής και αλουμίνιο στρατηγικά, ώστε να βελτιωθεί η ακαμψία σε στρέψη και κάμψη κατά 8 % και 13 %, αντίστοιχα. Αυτό μεταφράζεται σε βελτιωμένη κύλιση, πρόσφυση αλλά και ασφάλεια.
Το αυτοκίνητο πατά πάνω σε γόνατα McPherson εμπρός, με ball-joints χαμηλής τριβής, ενώ η νέα συνδεσμολογία πίσω προσφέρει μείωση των δονήσεων που περνούν στην καμπίνα, αλλά και βελτιωμένη σταθερότητα στην ευθεία.
Κάτω από το καπό θα βρίσκονται δύο 4κύλινδρα σύνολα, ένα ατμοσφαιρικό και ένα turbo. Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 2 λίτρων θα αποδίδει 160 ίππους και 187 Nm ροπής, ενώ το υπερτροφοδοτούμενο 1.500άρη σύνολο θα αποδίδει 182 ίππους και 240 Nm ροπής. Το κιβώτιο CVT το οποίο θα συνδέεται και με τα δύο μοτέρ έχει βελτιωθεί ώστε να μιμείται καλύτερα ένα συμβατικό κιβώτιο, μιας και θα καταλαβαίνεις τα κατεβάσματα όταν επιβραδύνεις.
Φυσικά, το νέο Civic θα είναι φορτωμένο με ηλεκτρονικά συστήματα
ενεργητικής ασφάλειας, τα οποία η Honda έχει προσθέσει σε ένα
πακέτο που ονομάζει «Honda Sensing suite”, το οποίο μάλιστα
βελτιώνεται χάρη στην νέα κάμερα οπισθοπορείας η οποία καλύπτει
μεγαλύτερο οπτικό πεδίο με πριν. Παράλληλα, τα συστήματα πλέον
αντιλαμβάνονται ταχύτερα τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου,
ασχέτως αν αυτοί είναι πεζοί, με ποδήλατο ή με όχημα.