SERES SF5: Αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Huawei

Από τα κινητά στα… αυτοκίνητα, με ένα εντυπωσιακό και ισχυρό υβριδικό SUV ισχύος 551 ίππων

  • -
  • -

Η Huawei είναι γνωστή ως κατασκευαστής κινητών τηλεφώνων, έχοντας μάλιστα κατακτήσει τα τελευταία χρόνια την κορυφή των πωλήσεων. Σε συνεργασία με την Cyrus, κατασκεύασαν το πρώτο τους αυτοκίνητο, το οποίο και ονομάζεται Seres SF5.

Οι διαστάσεις του είναι παρόμοιες με αυτές του Audi Q5. Με μήκος 4.700 mm, πλάτος 1.930 mm , ύψος 1.625 mm και μετατρόχιο της τάξεως των 2.875 mm ανήκει στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Εξωτερικά, το crossover της Huawei χαρακτηρίζεται από τις καθαρές γραμμές του αμαξώματος, τα καλαίσθητα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, όντας ξεχωριστό χωρίς να χαρακτηρίζεται εξεζητημένο. Ένα από τα στοιχεία που το διακρίνουν είναι το κυρτό εμπρός καπό, αλλά και τα πίσω φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μία λωρίδα μεταξύ τους.

Στο εσωτερικό του SF5 πρωταγωνιστεί η άνεση, και φυσικά λόγω Huawei οι σύγχρονες τεχνολογίες. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ όπως είναι απολύτως λογικό η οθόνη αφής συνεργάζεται με ένα άκρως εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων, το οποίο μάλιστα διαθέτει και φωνητικές εντολές. Το επίπεδο ηχομόνωσης είναι εξαιρετικά υψηλό, όντας εφοδιασμένο με διπλά κρύσταλλα στο εμπρός παρμπρίζ. Τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα, ενώ διαθέτουν και λειτουργία μασάζ, την ώρα που ιδιαίτερη βάση έχει δοθεί στο ηχοσύστημα, το οποίο και αποτελείται από 11 ηχεία και 2 subwoofers.

Κάτω από το εμπρός καπό κρύβεται ένα 4κύλινδρο σύνολο 1,5 λίτρων. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει αναλάβει να φορτίζει ως γεννήτρια της μπαταρίες που τροφοδοτούν τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συνόλου να ανέρχεται στους 551 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 820 Nm. Οι επιδόσεις του είναι  εκρηκτικές, αφού για τα πρώτα 100 km/h από στάση απαιτούνται μόλις 4,7 sec. Παράλληλα, το SF5 υπόσχεται αυτονομία που αγγίζει τα 1.000 km, ενώ μπορεί να καλύψει 180 km αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Φυσικά, δεν γίνονται συμβιβασμοί σε επίπεδο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, περιλαμβάνοντας σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτόματου φρεναρίσματος και όλα τα σχετικά, με τις πληροφορίες να συλλέγονται μέσα από σένσορες και ραντάρ τελευταίας τεχνολογίας.

Όμως, το ακόμα πιο εντυπωσιακό με το Seres είναι το κόστος κτήσης! Βλέπετε στην Κίνα κοστίζει με όλα τα παραπάνω, μόλις 27.716 ευρώ!

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...